וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי קטעה את הבצורת עם 0:2 בחוץ על פולהאם בדרבי הלונדוני

מודריק (18) הבקיע את שערו הראשון באנגליה, ברויה פתח לראשונה העונה בהרכב והכפיל את היתרון כעבור דקה, הבלוז רשמו את ניצחונם השני העונה וכבשו בפרמיירליג לראשונה מאז סוף אוגוסט

תקציר: פולהאם - צ'לסי 2:0/ספורט1

צ'לסי לא הבקיעה שער פרמיירליג במשך יותר מחודש, מאז ה-25 באוגוסט וכך הידרדרה למעמקי תחתית הליגה האנגלית. למעשה, ניצחונה היחיד בליגה היה ב-0:3 על לוטון, העולה החדשה הקטנה והצנועה. הערב (שני), במשחק שנעל את המחזור השביעי, הבלוז הבקיעו שני שערים תוך דקה, ניצחו 0:2 בחוץ בדרבי לונדוני קטן את פולהאם ועלו למקום ה-11 עם שמונה נקודות מ-21 אפשריות.

מעבר לניצחון, בשורה גדולה נוספת היא העובדה שמיכאילו מודריק, האוקראיני בן ה-22 שנרכש בעונה שעברה משחטאר דונייצק בעסקת ענק שמוערכת בלפחות 70 מיליון יורו, הבקיע לראשונה מאז נחת באנגליה. מודריק עשה זאת בדקה ה-18 אחרי הרמה יפה של לוי קולוויל מאגף שמאל ובסך הכל דקה חלפה עד שארמנדו ברויה, החלוץ האלבני שפתח לראשונה העונה בהרכב אחרי שהתאושש מפציעה קשה שהשביתה אותו מאז חודש דצמבר, קבע 0:2 - תוצאה שנותרה זהה עד לסיום ומאוריסיו פוצ'טינו חגג ניצחון שהוא כל כך זקוק לו. פולהאם ומרקו סילבה, לעומת זאת, נותרו עם שמונה נקודות במאזנם וחמישה שערי זכות בלבד, מתקשה מאוד מאז עזב הכוכב אלכסנדר מיטרוביץ' לערב הסעודית.

אגב, זהו גם ניצחון יוקרתי עבור צ'לסי מול היריבה העירונית שאותה לא הצליחה להכניע בשני המפגשים בעונה שעברה. למעשה, מאז 1977 פולהאם לא ניצחה בבית פעמיים ברצף את צ'לסי והיא פספסה את ההזדמנות ההיסטורית לעשות זא הערב בקרייבן קוטג' במשחק בו הבלוז התמודדו עם לא מעט חוסרים, כך שאפילו מארק קוקורייה זכה להזדמנות נדירה בהרכב עקב פציעת בן צ'ילוול.

מיכאילו מודריק, שחקן צ'לסי. רויטרס
הראשון שלו בממלכה. מודריק/רויטרס
ארמנדו ברויה, חלוץ צ'לסי. רויטרס
הופעה ראשונה בהרכב ושער חשוב. ברויה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 2: ברויה פתח לראשונה בהרכב אחרי פציעה ארוכה ויכול היה להבקיע שער בזק, אבל לנו סיפק הצלה גדולה ומנע מהבלוז יתרון מהיר במיוחד.

דקה 18: גול! 0:1 לצ'לסי. קולוויל קיבל כדור חכם ופרץ על צד שמאל, הרים לרחבה ומודריק ניצל שגיאה של הגנת הקוטג'רס כדי לכבוש מקרוב את שערו הראשון מאז נחת באנגליה בעסקת ענק משחטאר דונייצק.

דקה 19: גול! דקה חלפה והבלוז ביתרון כפול. רים הסתבך בניסיון להרחיק כדור שמסר קול פאלמר, ברויה שלח רגל ארוכה, הכדור פגע בו ונכנס. צ'לסי בדרך הנכונה לניצחון השני שלה העונה.

דקה 63: מאטסן עלה מהספסל וירה כדור שנעצר בקורה, אנסו פרננדס השתלט על הריבאונד וממטרים ספורים נבלם לקרן. מיד אחר כך ברויה נשכב על הדשא ונאלץ לפנות את מקומו, סטרלינג עלה מהספסל.

דקה 77: סאנצ'ס במשחקו הטוב ביותר צ'לסי מונע שער מהמקומיים. לוקיץ' קיבל כדור רוחב מקיירני ומתוך רחבת החמש בעט כדור חזק למסגרת, השוער הספרדי עם הרגל הציל גול.

משחקי המחזור ה-8 בפרמיירליג

לוטון - טוטנהאם
ברנלי - צ'לסי
אברטון - ברונמות'
פולהאם - שפילד יונייטד
מנצ'סטר יונייטד - ברנטפורד
קריסטל פאלאס - נוטינגהאם פורסט
ברייטון - ליברפול
ווסטהאם - ניוקאסל
וולבס - אסטון וילה
ארסנל - מנצ'סטר סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully