וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארדן לא התייצב למדיה דיי: "מאוכזב שלא הועבר לקליפרס"

הרכז מתוסכל שעדיין לא נשלח בטרייד, והחליט להחרים את האירוע בפילדלפיה. דיווח בארה"ב: אין התקדמות לקראת עסקה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.10/ספורט1

הקרב בין ג'יימס הארדן שדורש לעזוב בטרייד לבין פילדלפיה סיקסרס נמשך, והיום (שני) דווח בארצות הברית כי הגארד החליט לא להתייצב למדיה דיי המסורתי של הקבוצה. לפי ESPN הארדן בן ה-34 עדיין מאוכזב מכך שלא הועבר בטרייד ללוס אנג'לס קליפרס, והתקרית האחרונה היא אחת מתוך שרשרת ארוכה בקיץ האחרון.

הארדן עלול לספוג קנס בעקבות החרם, ובהמשך היום הסיקסרס ייצאו למחנה אימונים של מספר ימים בקולורדו. בינתיים אין התקדמות לעבר טרייד עבורו - לא עם הקליפרס ולא עם אף קבוצה אחרת. במקביל לכך, הכוכב השבית את חשבון האינסטגרם שלו.

שחקן הסיקסרס טוביאס האריס התייחס לסיטואציה המורכבת: "למדנו לשלוט במה שאנחנו יכולים לשלוט בו. יש לנו חבורה נהדרת ועבדנו כל הקיץ כדי להיות מוכנים לעונה. כל דבר יסתדר מעצמו, בינתיים יש לנו אחד את השני".

חברו לקבוצה טייריס מקסי הוסיף: "מקווים שהוא יחזור לשחק, אנחנו צריכים להמשיך לא משנה מה. עשינו מהלכים לחיזוק הקבוצה ויש לנו שחקנים שמוכנים לקצעד קדימה. לא מודאג ממה שקבוצות אחרת עושות, יש לנו את ה-MVP המכהן (ג'ואל אמביד) בקבוצה שלנו, כולם יודעים מה המטרה הסופית".

כזכור, בקיץ 2022 החליט הארדן לוותר על החוזה המקסימלי שהיה יכול לקבל כדי לעזור לסיקסרס להתחזק. הוא קיווה כי זה ישתלם והוא יקבל חוזה חדש וארוך הקיץ, אך בעיר האחווה סירבו להתחייב לטווח הארוך. בעקבות כך הוא כינה את הנשיא לענייני כדורסל דריל מורי "שקרן", והוסיף כי "לעולם לא יהיה חלק מארגון שהוא שייך אליו". חוזהו הנוכחי של הארדן מסתיים בתום העונה הקרובה.

כפי שעשו עם בן סימונס לפני שנתיים, גם הפעם בפילדלפיה לא מתכוונים למהר והם ימתינו ככל שיידרש עד שיימצא טרייד שיספק אותם. בינתיים שתיים מיריבותיה המרכזיות התחמשו בגארדים חדשים - מילווקי בדמיאן לילארד ובוסטון בג'רו הולידיי - כך שהאופציות מבחינת הסיקסרס מצטמצמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully