וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד 2026, בינתיים: לאמין ימאל האריך את חוזהו בברצלונה

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 16:12

ילד הפלא בן ה-16 חתם על חוזהו החדש, אותו הצדדים אמורים להאריך פעם נוספת כאשר הוא יגיע לגיל 18. סעיף השחרור בגובה מיליארד יורו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.10/ספורט1

לאמין ימאל בן ה-16 כבר אחראי למספר שיאים מרשימים בשבועות הראשונים שלו כשחקן קבע בסגל ברצלונה ונבחרת ספרד. ימאל, שערך את הופעת הבכורה בקבוצת הבוגרים כבר בעונה שעברה כאשר היה בן 15, העונה הפך לשחקן הצעיר ביותר שפותח בהרכב בקבוצה בליגה הספרדית במאה ה-21, לשחקן הכי צעיר שמשחק בברצלונה בליגת האלופות וגם הפך לשחקן הכי צעיר בתולדות נבחרת ספרד ובמדיה בבכורה כבש והפך לכובש הכי צעיר באירופה ב-117 השנים האחרונות. לכן, לא מפתיע שהיום (שני) חתם על הארכת חוזה בברצלונה עד 2026.

במדי הקטלאנים הוא עדיין לא זכה להבקיע, רק לבשל פעמיים בניצחון הגדול בוויאריאל, אבל תרומתו ניכרת ולראיה רק ביום שישי "בישל" את שער הניצחון מול סביליה, כאשר כדור שנגח פגע בסרחיו כיוון והפך לשער עצמי מכריע. החוזה אמנם הוא עד 2026 בשלב זה, אולם כבר נודע כי בגיל 18 יחתום פעם נוספת על הארכתו עד 2030 - כפי שהצהיר בעצמו.

ימאל חגג חגג את יום הולדתו ה-16 רק בחודש יולי האחרון, אבל כבר עתה בחוזהו סעיף שחרור בגובה מיליארד יורו. בחודש שעבר ב"אס" ערכו כתבה מקיפה על ימאל, כולל ריאיונות עם מאמניו בגילאים צעירים יותר. "מדובר בגאון כדורגל. הוא רואה דברים שאף אחד לא רואה", העיד אחד ממאמניו. "לאמין הוא הכישרון הכי גדול שראיתי בימי חיי. יש לו כישרון טבעי עצום", אמר מאמן נוסף מ"לה מאסיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully