וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאמין ימאל סיכם עם ברצלונה: בתום החוזה החדש, אחתום עד 2030

התקנון מאפשר לקטלאנים להחתים את היהלום לשלוש שנים בלבד, אבל כבר הושגו הסכמות על החוזה הבא. בינתיים ההייפ בספרד נמשך: "מדובר בגאון כדורגל"

שערו ההיסטורי של לאמין ימאל בבכורה בגיל 16 ו-57 ימים בנבחרת ספרד/ספורט1

ברצלונה מנסה להבטיח את עתידו של לאמין ימאל בקבוצה. היהלום בן ה-16 שכבש את הקבוצה הבוגרת בתקופה האחרונה והספיק השבוע להפוך לשחקן והכובש הצעיר במדי נבחרת ספרד, זוכה להתעניינות עצומה מצד קבוצות בכירות ביבשת על אף גילו הצעיר, וברצלונה מבינה שהמערכה להבטחת עתידו במועדון כבר נמצאת בעיצומה.

לפי הדיווחים האחרונים בספרד, ימאל סיכם על חוזה לשלוש שנים במועדון. מדובר בחוזה הארוך ביותר שמותר לבארסה להציע לשחקן בגילו על פי תקנון הליגה הספרדית, אבל במועדון לא מסתפקים בכך. סוכן העל ז'ורז'ה מנדש שמייצג את ימאל, הגיע להסכמות בעל פה עם ברצלונה על כך שכשהשחקן יגיע לגיל 18, הוא יחתום על הארכת חוזה בקבוצה בחמש שנים נוספות, עד קיץ 2030.

שחקן ברצלונה לאמין ימאל. Dax Images/BSR Agency, GettyImages
המאבק החל כבר עכשיו. ימאל/GettyImages, Dax Images/BSR Agency

בינתיים ההייפ סביב ימאל נמשך, והוא ממשיך לככב בכותרות הראשיות של האתרים בספרד. ב"אס" ערכו כתבה מקיפה על ימאל, כולל ריאיונות עם מאמניו בגילאים צעירים יותר. "מדובר בגאון כדורגל. הוא רואה דברים שאף אחד לא רואה, גם לא המאמנים שלו", העיד אחד ממאמניו. "לאמין הוא הכישרון הכי גדול שראיתי בימי חיי. יש לו כישרון טבעי עצום", אמר מאמן נוסף מ"לה מאסיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully