וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנספורד: "הסגנון של רובי קין שונה משל איביץ'"

3.10.2023 / 13:00

ההחתמה של משפתי, השחרור של גלזר, המצב של מוסקרה והשינוי האמיתי. בן מנספורד התייחס לפתיחה המעודדת של מכבי תל אביב, ומשווה בין הקבוצות של קין ואיביץ': "בפעם שעברה אלה היו הפיבנים, המתן חוזזים והגלזרים - ועכשיו אלה הרוי רביבואים, תורג'מן ועידו שחר"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל פתח תקוה 0:2/ספורט1

"אנחנו מרוצים בינתיים, אבל הדרך עוד בהחלט ארוכה", אומר מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד על פתיחת העונה של הצהובים. הקבוצה התארחה בסניף יורו דרייב בגלילות ביום המכירות המיוחד של נותנת החסות של המועדון בעשר השנים האחרונות, והמנכ"ל התפנה לשוחח על השינויים העונה במועדון.

מנספורד נשאל על דעתו על פתיחת העונה של מכבי תל אביב, וענה: "זאת רק ההתחלה. אתם בתקשורת, האוהדים, אנחנו - כולם שופטים את עצמנו רק על סמך איפה שנהיה בסוף העונה. וזה לא ישתנה. אז זאת התחלה. אני חושב ששינינו את האווירה, שינינו את האנרגיה, ואנחנו מרוצים בינתיים. יש עוד הרבה עבודה, ודרך ארוכה מאוד עד לתום העונה".

בן מנספורד מכבי תל אביב. אריאל שלום
"עשינו התחלה טובה, אבל יש עוד מה שאפשר לעשות כדי להשתפר, ואני בטוח שרובי ידחוף אותנו קדימה". מנספורד/אריאל שלום

על הציפיות לרמה גבוהה יותר מהקבוצה כרגע: "לא רוצה לדבר על העונה הקודמת, אבל מבחינת אווירה ואנרגיות, ואיפה שסיימנו בעונה שעברה - גולדהאר ואנגלידיס דיברו על כך שבעונה שעברה הייתה לנו את האיכות להתמודד על התואר, וזה לא קרה. השנה אנחנו מצפים כן להתמודד על התואר. מבחינת הרמה, אני אתן לרובי קין ואנשי המקצוע לדבר על זה. אבל יש פה אחווה, בקרית שלום. גם אם לא לוקחים אליפות או תארים או אירופה, זה כולנו. אז עכשיו עשינו התחלה טובה, אבל יש עוד מה שאפשר לעשות כדי להשתפר, ואני בטוח שרובי ידחוף אותנו קדימה בניסיון להשיג את זה".

על ההחלטה להחתים את רועי משפתי: "יש הרבה עבודה שעושים מאחורי הקלעים, ואני חושב שחשוב שהתחזקנו בכל העמדות. כעשינו התחלה טובה, אבל יש עוד מה שאפשר לעשות כדי להשתפר, ואני בטוח שרובי ידחוף אותנו קדימהל קבוצה צריכה את זה. ידענו שדניאל פרץ עשוי לעבור לאירופה, אז ניסינו ללכת על השוער הישראלי הכי טוב שיכולנו למצוא. יש כאלה שאולי רצו לדעת בוודאות אם ישחקו. רועי שמע שיש הצעה ממכבי תל אביב - ואמר 'כן, איפה חותמים?'. עם הגישה הזאת והתשוקה להגיע, הוא התאים, ואני שמח שהוא קיבל את ההזדמנות, והוא מתמודד עם הלחץ, כששני שוערים טובים נושפים בעורפו, וזו הדרך של מכבי".

על אורלנדו מוסקרה, השוער הזר שטרם שותף: "הוא שוער טוב מאוד. ואנחנו מרוצים ממנו. היו קבוצות שהתעניינו בטננבאום לאחרונה אבל לא רצינו לשחרר אותו, יש לנו שלושה שוערים טובים, וניתן להם להיאבק על המקום בתקווה שמכבי תרוויח מזה".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
רובי קין מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
יכול לסחוף את הצהובים לתואר כמו איביץ'? קין/אריאל שלום

האם אפשר להשוות את הקבוצה הזאת לקבוצה של איביץ' הראשונה? "כשהצלחנו עם איביץ' זה היה ביחד, עם עבודה קשה ואנרגיות טובות, ועכשיו יש אנרגיות טובות, ותחושה טובה. קשה להשוות בין הקבוצות, כי יש הרבה מרכיבים חדשים, שמתחברים. אז תשאל אותי את השאלה הזאת במאי, ואתן תשובה טובה יותר. בפעם שעברה אלה היו הפיבנים, המתן חוזז, דן גלזרים - ועכשיו אלה הרוי רביבואים, דור תורג'מן ועידו שחר הצעירים שמנסים להתקדם, הבאנו את אושר דוידה שמחזק אותנו בגזרת הישראלים הרעבים, אז יש דמיון, אבל הסגנון של רובי שונה משל ולאדן. אבל ניבחן רק במאי".

על דן גלזר, ועזיבתו של אחד משחקני הבית האהובים: "דן הוא מקצוען, אדם איכותי, כדורגלן טוב, שרצה לשחק בישראל רק במכבי. כל שחקן רוצה לשחק. אם דן היה רוצה להישאר ולהילחם על מקומו, כולם היו שמחים, אבל כיבדנו את ההחלטה שלו להגיד שאם הוא לא משחק כמו שהוא רוצה, הוא יחפש הזדמנות ביוון. הגענו איתו להבנות, ומה שחשוב שהשארנו דלת פתוחה הוא תמיד יוכל להיות חלק ממשפחת מכבי ולחזור. הוא תמיד יהיה חלק מאיתנו. כשיגיע לארץ אשמח לשבת איתו ולשמוע ממנו, כי הייתה לי תקופה טובה עם החבורה הזאת ועם משפחת גלזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully