וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנספורד: "המשטרה והקהל צריכים לעבוד יחד ולא אחד נגד השני"

2.10.2023 / 13:30

מנכ"ל מכבי תל אביב התייחס לבעיות האלימות בספורט: "צריך לזכור שהכדורגל הוא למען האוהדים, אבל לתת למשטרה לעבוד. נראה שחלק מהאוהדים שכחו איך להתנהג. אנחנו צריכים לעבוד עם כולם כדי לוודא שהכדורגל מקום בטוח"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל פתח תקוה 0:2/ספורט1

מכבי תל אביב התארחה הבוקר (שני) בסניף יורו דרייב בגלילות ביום המכירות המיוחד של נותנת החסות של המועדון בעשר השנים האחרונות. מנכ"ל הקבוצה בן מנספורד התייחס לבעיות האלימות בספורט ובכדורגל וטען שהמשטרה והאוהדים חייבים לעבוד בשיתוף פעולה, ושבין השאר צריך לטפל בבעית המצעים הפירוטכניים: "אני חושב שזו סוגיה מאוד חשובה. בפעם הקודמת שהייתי פה לא היה שימוש כזה גדול בפירוטכניקה כמו היום, ובפעם הקודמת שהייתי פה לא היה אירוע כמו שהיה במשחק מול הפועל, כך שמבחינתי חשוב מאוד להתייעץ, לעבוד עם כל הרשויות, במיוחד עם המשטרה, אבל אסור לשכוח שכדורגל זה עבור האוהדים, כדורגל זה דרך חיים, לאורך הרבה דורות, הולכים ביחד כל המשפחה, עם הסבים וההורים והילדים, כך שחשוב לטפל בזה.

בן מנספורד, מנכ"ל מכבי תל אביב. יניב טוכמן
"אנחנו רוצים שידברו על הענף בגלל הסיבות הנכונות". מנספורד/יניב טוכמן

"גם בבריטניה ראינו שאחרי הקורונה התנהגות האוהדים השתנתה. גם באנגליה המשטרה גייסה הרבה אנשים, וברור שחלק מההתנהגות לא מקובלת, אבל אסור לשכוח שכדורגל זה לאוהדים, זה על התשוקה, וצריך לדבר, לחלוק דעות ולהשמיע, וצריך לעבוד עם כולם ביחד כדי לוודא שזה יישאר מקום בטוח ושמח. יש הרבה עבודה לעשות. וכולם גם צריכים לכבד את העבודה של המשטרה, שצריכה להגן על כולם.

"ניתן לנקוט בהרבה פעולות. אם עושים גלאי מתכות במשחק כזה, אולי צריך לשים יותר מחסומים. אולי צריך לאפשר כניסה אחרת לאצטדיונים. יש הרבה אפשרויות לדון בהן. כרגע לכדורגל הישראלי יש הרבה סיבות להתגאות, עם ההצלחה בנבחרות הצעירות, והרבה אנשים מדברים על הכדורגל הישראלי אחרי הקיץ האחרון - כך שאנחנו רוצים שידברו על הענף בגלל הסיבות הנכונות. יש הרבה עבודה כדי לשפר את האווירה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני מכבי תל אביב באירוע המיוחד של הספונסר "יורו דרייב". מכבי תל אביב, אתר רשמי
שחקני מכבי תל אביב באירוע המיוחד של הספונסר "יורו דרייב"/אתר רשמי, מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב באירוע המיוחד של הספונסר "יורו דרייב". מכבי תל אביב, אתר רשמי
שחקני מכבי תל אביב באירוע המיוחד של הספונסר "יורו דרייב"/אתר רשמי, מכבי תל אביב

על מה שעשו באנגליה: "רוב השינוי עם החוליגנים היה בזכות בנייה של אצטדיונים חדשים, המשטרה שינתה גישה, היו הרבה שיחות וחינוך לילדים, המשטרה נקטה בגישה של אפס סבלנות כלפי מתפרעים אלימים. הרבה גורמים שיתפו פעולה.

"נראה שאחרי הקורונה אוהדי כדורגל שכחו כיצד להתנהל. המיעוט שכח איך להתנהג, ורואים את זה באירופה. השימוש בפירוטכניקה גדל, וזה מסוכן. באנגליה זו עבירה פלילית, ומי שמשתמש בזה נזרק. חייבים לטפל בדברים כאלה. אנחנו לא רוצים לראות 70 עצורים לפני משחק. אסור שדברים יפגעו ב-29 אלף אנשים שבאים לאצטדיון. צריך שהשימוש בפירוטכניקה ישתנה מכפי שהוא כיום. המשטרה צריכה ליישם מדיניות חזקה, וכולם צריכים לתמוך בה ולהשלים עמה".

על הספונסרים יורו דרייב: "הם חלק מהקבוצה הרבה שנים, וטוב לראות פה את השחקנים, הם חלק מהמשפחה, תמיד תומכים, ונחמד לתמוך בהם בחזרה. מכבי זה מועדון מיוחד, עם ערכים מיוחדים, וחשוב שנקיף את עצמנו בספונסרים איכותיים, חשוב מאוד עם מי אנחנו מקושרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully