וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד סוחבת את הליגה על גבה, בן זקן בוטח באלי לוי ובשחקנים

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 10:33

אחרי ההפסד להפועל חדרה, מ.ס. אשדוד במקום האחרון עם נקודה מחמישה משחקים. האיש הקובע במועדון משוכנע כי בקרוב הקבוצה תעלה על דרך אחרת. גנדה ינחת הערב לחתום בקבוצה

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל חדרה 1:0/ספורט1

מ.ס. אשדוד מוצאת את עצמה הבוקר במקום האחרון בטבלה, סיטואציה שכבר הרבה זמן לא חוו במועדון. ההפסד אמש להפועל חדרה היה משהו שבמועדון לא ציפו לו. משני משחקי הבית האחרונים מול מכבי פתח תקווה והפועל חדרה, קיוו בקבוצה לקחת 4 נקודות ולברוח מהתחתית הבוערת, אבל הקבוצה עשתה רק נקודה אחת והלחץ התגבר.

מי שעדיין מאמין ומשוכנע שבקרוב הכל ייראה אחרת הוא ג'קי בן זקן. האיש החזק במועדון כבר יותר מ-20 שנה משוכנע שיש לאשדוד קבוצה יותר טובה מהנקודה שהיא עשתה עד כה והוא בטוח שההתחלה הקשה מדי, לא תהיה מנת חלקה של הקבוצה לאורך זמן.

אלי לוי מאמנה המורחק של מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
מקבל גיבוי מבן זקן/לירון מולדובן

כפי שפורסם כאן כבר אמש, אשדוד תצרף את ג'וזף גנדה ששיחק בארץ בעבר. הקשר ההתקפי כבר היה אמור לנחות בישראל לפנות בוקר, אבל מסיבות טכניות יגיע רק לפנות ערב. באשדוד מקווים לקבל למשחק הקרוב מול בני ריינה את טימותי אוואני שחווה פתיחה לא פשוטה עם לא מעט חוסרים בשל פציעות שונות. בקבוצה התאכזבו מהפציעה של מיכאל אוחנה, כבר בדקות הראשונות שלו אמש בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully