וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וזף גנדה יצטרף למ.ס. אשדוד. הרוש: "ברור שמרגישים רע מאוד, כואב"

30.9.2023 / 23:10

נועלת הטבלה תצרף את אקס נתניה, ק"ש והפועל ת"א שיגיע כשחקן חופשי. בהפועל חדרה חגגו ניצחון ראשון העונה אחרי 4 הפסדים רצופים: "שמחים שהצלחנו לצאת מזה"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל חדרה 1:0/ספורט1

הפועל חדרה הצליחה סוף סוף לעצור הערב (שבת) את רצף ההפסדים מפתיחת העונה עם ניצחון 0:1 יקר על מ.ס. אשדוד שירדה למקום האחרון בטבלה. המחליף אלעד מדמון הבקיע את שער הניצחון עבור האורחת שטיפסה מעל הקו האדום ועלתה, לפחות זמנית, גם מעל בית"ר ירושלים בדרך למקום ה-11. המארחת נותרה ללא ניצחון מפתיחת העונה ועם המאזן הגרוע ביותר של 4 הפסדים ותוצאת תיקו בודדת.

נועלת הטבלה תנחית הלילה את ג'וזף גנדה, שיחתום בקבוצה. גנדה ששיחק בארץ במספר קבוצות ובתוכן הפועל תל אביב הוא שחקן חופשי והוא כידוע אינו זר, כך שאין בעיה לרשום אותו. בקבוצה התאכזבו מההפסד אך לא פחות מהפציעה של מיכאל אוחנה שרק חזר לשחק והרגיש מתיחה לקראת הסיום. הוא מצטרף אל פצוע אחר, שלומי אזולאי שלא היה בסגל הערב בהפסד להפועל חדרה.

עוזר המאמן קלמי סבן, שעמד על הקווים של מ.ס. אשדוד בגלל הרחקתו של אלי לוי שישב ביציע: "סיטואציה לא נעימה להתחיל ככה את העונה. באנו למשחק בית שידענו שנשלוט בקצב, הגענו למצבים שיכולנו לכבוש, אבל הם עשו התקפה אחת במחצית השנייה וכבשו. כולנו דרוכים, אנחנו מבינים את המצב ועשינו הכול כדי לנצח. ניסינו להעביר מסר לשחקנים במהלך השבוע והיום שהנקודות חייבות להישאר אצלנו. זה לא קרה ומסתכלים קדימה. צריך לדעת לעצור את זה ולקחת את הנקודות במשחקים הבאים. הפתרונות? נמצא אותם".

השוער אריאל הרוש: "ברור שמרגישים רע מאוד, כואב. לא פשוט להפסיד משחק כזה שלא הגיע לנו להפסיד. שלטנו ברוב המשחק והם בקושי הגיעו למצבים, אבל לצערי עשינו טעות ושילמנו על כך. נמשיך הלאה, נמשיך לעבוד חזק ורק ניצחון יוציא אותנו מהמצב הזה. כשלא נותנים גולים, המשחק נהיה שביר וכל חצי טעות מובילה לספיגה. אסור להוריד את הראש, זה לא יעזור. נעבוד יותר חזק, כל אחד צריך להסתכל על עצמו ולהביט קדימה. יש פה צעירים שצריכים את הביטחון שניצחון אחד נותן. קריאות נגד המאמן? זה לגיטימי, הם משלמים כדי לראות את הקבוצה מנצחת. אלי אמר לנו להרים את הראש וממקומות כאלה אפשר לצמוח".

ג'וזף גנדה שחקן אדמירה. Guenther Iby, GettyImages
שב לליגת העל. גנדה/GettyImages, Guenther Iby
ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
כל הסיבות לשמוח אחרי הערב. אביטן/שלומי גבאי

ניסו אביטן חגג את ניצחון הבכורה של הפועל חדרה, יממה לאחר יום הולדתו ה-52: "זו מתנת יום הולדת שכל הקבוצה נתנה לי, אני מאושר. היה גול מצוין של מדמון. היו לנו משחקים טובים יותר, הלחץ השפיע, אבל מול יריבה ישירה שלנו הניצחון היה מעל הכול. זה מועדון קטן, אבל עם קהל באמת תומך והכול אצלנו סוער וגועש ברשתות החברתיות. אנחנו שמחים לשלוח אותם הביתה מאושרים, מגיע גם לנו לחגוג. להפועל חדרה אין אף משחק קל בליגה הזאת. מכבי פתח תקוה קבוצה טובה ונתכונן אליה כמו שצריך".

כובש השער אלעד מדמון: "וואי, זו חוויה נהדרת. אני שמח שהצלחתי לתרום את החלק שלי. היו לנו קשיים בתחילת העונה ואני שמח שהצלחנו לצאת מזה. אני מאמין שנלמד מהטעויות שלנו ונעשה הכול כדי לשפר ולהביא את הנקודות גם במשחק הבא. נתכונן למכבי פתח תקוה ונבוא הכי חזק שאנחנו יכולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully