וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו נחלצה מפיגור כפול ב-2:3 על קאדיס, גרנאדה מ-3:0 ל-3:3

פירס ומרטי הפתיעו את הקולצ'ונרוס במדריד, קוראה (צמד) ומולינה אחראים למהפך אדיר. וייסמן נכנס בדקה ה-89 בקאמבק הגדול באלמריה, דיאו עשה היסטוריה ב-0:3 של בטיס על ולנסיה

כתבתו של שרון דוידוביץ' על אנג' פוסטקוגלו, מאמן טוטנהאם/ספורט1

ארבעה משחקים נוספים נערכים היום (ראשון) במסגרת המחזור השמיני בליגה הספרדית. שון וייסמן וגרנאדה היו שותפים למשחק צהריים משוגע שהסתיים ב-3:3 מול נועלת הטבלה אלמריה, אוסאסונה גברה בחוץ 0:2 על אלאבס ובערב נרשמה דרמת ענק גם במדריד כאשר אתלטיקו מדריד יצאה מפיגור כפול ורשמה מהפך מטורף ב-2:3 על קאדיס. בסביליה, בטיס הביסה 0:3 את ולנסיה.

אתלטיקו מדריד - קאדיס 2:3

דייגו סימאונה יצא עם 14 שחקני בוגרים בלבד למשחק מול אוסאסונה, חזר משם עם 0:2 חשוב, אבל איבד בדרך את אלברו מוראטה שהורחק בדקות הסיום. הניסיון של הקולצ'ונרוס לבטל את ההרחקה עלה בתוהו והם הסתבכו בגדול כאשר נקלעו בביתם לפיגור כפול אחרי שערים של לוקאס פירס (12) ורוג'ר מרטי (27), אבל אנחל קוראה שחזר לסגל הוקפץ להרכב בשל החיסורים בהתקפה צימק בדקה ה-32 מבישול של אספיליקואטה.

המארחים הסתערו על קאדיס ובדקה הראשונה של המחצית השנייה הצליח נהואל מולינה לאזן ל-2:2. המהפך הושלם כאשר קוראה השלים צמד בדקה ה-66 וקבע 2:3 גדול לאתלטיקו, תוצאה שלא השתנתה עד לסיום. יש לציין שלסגל של סימאונה חזר רודריגו דה פול שעלה מהספסל אחרי שנעדר כשלושה שבועות. קאדיס צברה עד כה תשע נקודות והפתיעה את הקולצ'ונרוס עם 2:3 ביתי בעונה שעברה, אבל לא הצליחה להימנע מהפסד חמישי רצוף במדריד.

אנחל קוראה, אתלטיקו מדריד. GettyImages
ניצל את ההזדמנות. קוראה/GettyImages

בטיס - ולנסיה 0:3

ילד הפלא אסאן דיאו פתח בפעם השנייה בהרכב של מנואל פלגריני, ואחרי שכבש ב-1:1 מול גרנאדה מצא שוב את הרשת ובגיל 18 ו-24 ימים הפך לשחקן השני הכי צעיר בהיסטוריה של הליגה הספרדית שמבקיע בשני משחקיו הראשונים. היחיד שעשה את זה בגיל יותר צעיר הוא פאבלו פומבו במדי ראסינג, אבל זה קרה לפני 90 שנה. דיאו כבש בדקה ה-41, מארק רוקה נגח את הראשון שלו במדי בטיס (45) והמחליף עבדה הפציץ שער בכורה משלו (85). הירוקים חזרו לנצח אחרי כחודש ועלו למקום השביעי, שתי נקודות מעל ולנסיה התשיעית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אסאן דיאו שחקן בטיס חוגג שער. Fran Santiago, GettyImages
עשה היסטוריה. דיאו/GettyImages, Fran Santiago

אלמריה - גרנאדה 3:3

המפגש בין שתי האחרונות לא הבטיח יותר מדי, אבל סיפק את אחד השלושערים המהירים בתולדות לה ליגה בצד אחד וקאמבק אדיר מן העבר השני. שון וייסמן המתין על הספסל וראה את אקס גרנאדה לואיס סוארס מדהים עם שלושה כיבושים תוך חמש דקות ו-25 שניות (41, 44 ו-45+1). לארג'י רמזאני היה מעורב בשלושת השערים, אך קיבל בישול רק על שני האחרונים. בכל מקרה מדובר בשלושער השלישי הכי מהיר במילניום הנוכחי בספרד, כשרק קווין גמיירו ב-2017 במדי אתלטיקו (תוך 4:45 דקות) ודויד וייה ב-2006 במדי ולנסיה (4:46 דקות) עשו את זה מהר יותר.

אבל גרנאדה לא ויתרה, למרות החמצת פנדל של אנטוניו פוארטס בדקה ה-57. בריאן סראגוסה צימק בפנדל נוסף (65), ריקרד סאנצ'ס נתן תקווה (70) ומירטו אוזוני שעלה מהספסל סיים יפה במתפרצת (86) והציל נקודה. וייסמן נכנס לבסוף בדקה ה-89 במקום לוקאס בוז'ה וקיבל תוספת זמן ארוכה של 11 דקות, בה גונסאלו מלרו המקומי (90+8) ואלברו פרננדס האורח (90+11) נעצרו בקורות. בתום המשחק המשוגע, אלמריה נותרה במקום האחרון והיחידה ללא ניצחון בספרד.

משחקים נוספים:

אלאבס - אוסאסונה 2:0
לאוסאסונה: חוסה ארנאיס (36), אנטה בודימיר (90). אנטוניו בלאנקו (49) הורחק באלאבס

לואיס סוארס שחקן אלמריה. Eric Alonso, GettyImages
נכנס לספרי ההיסטוריה, אבל זה הספיק רק לנקודה. סוארס/GettyImages, Eric Alonso

המחזור השמיני, שנפתח בשישי עם 0:1 קטן של ברצלונה על סביליה הודות לשער עצמי של סרחיו ראמוס, יגיע לסיומו בשני בערב עם המפגש בין סלטה ויגו לעולה לאס פלמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully