וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסת אורחים: שער עצמי של ראמוס העניק לברצלונה 0:1 על סביליה

אחרי העימות הפומבי בין המועדונים והחמצות ענק של פליקס, לבנדובסקי ולופס שהחליף את ראפיניה שנפצע, בדקה ה-76 דווקא הבלם הוותיק של סביליה, שכה מזוהה עם ריאל מדריד וספג שריקות בוז בכל נגיעה שלו בכדור, הבקיע שער עצמי והשיב את הקטלאנים לפסגה

שערי השבוע/ספורט1

ביום שלישי ברצלונה חזרה פעמיים מפיגור, אבל זה לא הספיק לה כדי לנצח את מאיורקה שמולה היא נפרדה ב-2:2. הערב (שישי) הקטלאנים שבו הביתה והשבוע העמוס שלהם נמשך עם משחק מול סביליה, מחזיקת הליגה האירופית שהגיעה למונז'ואיק אחרי 1:5 מוחץ על אלמריה לפני שלושה ימים.

ברוח חג הסוכות, בו נהוג לארח אושפיזין בסוכה, הכנסת האורחים לא הייתה נעימה. זה החל דווקא מכיוונה של האורחת מסביליה שראשיה החרימו את המפגש בעקבות פרשת נגריירה, ברצלונה תקפה בחזרה ומסרה בהודעה רשמית לתקשורת שמעתה היחסים עם סביליה בטלים ולא קיימים עוד.

אז איך הסתיים המפגש ביניהן? מבין כל השחקנים על כר הדשא, אחרי שברצלונה רשמה מספר החמצות ענק מרגלי רוברט לבנדובסקי, ז'ואאו פליקס ופרמין שבמחצית הראשונה החליף את ראפיניה שנפצע, דווקא סרחיו ראמוס, בלם סביליה בן ה-37 שכל כך מזוהה עם ריאל מדריד, כבש בדקה ה-76 שער עצמי שסידר לברצלונה שלוש נקודות יקרות וחזרה זמנית לפסגה לאחר שמונה משחקים שערכה ב"לה ליגה".

לאמין ימאל, קשר ברצלונה. GettyImages
הילד בן ה-16 שוב הבריק. לאמין ימאל/GettyImages

אחרי אותו תיקו במאיורקה באמצע השבוע, צ'אבי השיב להרכב שלו בין השאר את ז'ול קונדה, לבנדובסקי וגם את לאמין ימאל בן ה-16 שהיה מהבולטים על כר הדשא וזכה לתשואות מהקהל המקומי. צעיר נוסף שהצטיין היה גאבי, שאף הציל מצב ודאי שהיה צריך לכבוש לואיס אוקמפוס במהלך המחצית הראשונה.

בעקבות הפסד נוסף לברצלונה, המשמעות היא שניצחונה האחרון של סביליה במגרשה של ברצלונה בליגה נותר ב-0:3 בדצמבר 2002, והפעם האחרונה בה האנדלוסים גברו על הבלאוגרנה בחוץ הייתה ב-1:2 בגביע בינואר 2010. המשימה הבאה של סביליה תהיה ביום שלישי באיינדהובן נגד פ.ס.וו בליגת האלופות, יממה לאחר מכן ברצלונה תתארח אצל פורטו במסגרת אותו המפעל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ראפיניה, קשר ברצלונה. GettyImages
הצטיין באמצע השבוע, עלה ב-11, נפצע והוחלף. ראפיניה/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 1: ברצלונה כמעט עלתה ליתרון בזק, אבל כדור הרוחב של באלדה לא הגיע אל ימאל בעקבות התערבות של שחקני ההגנה.

דקה 5: סביליה עם האיום הראשון שלה על שערו של טר סטגן, אך לוקבאקיו בעט גבוה מדי.

דקה 13: פליקס היה הראשון מבין שחקני ברצלונה שאיים על השער, אבל ניילנד קלט בקלות.

דקה 22: איזו החמצה גדולה. ז'ואאו קאנסלו חדר לרחבה והשאיר בכדור חכם את פליקס לבד מול השוער, הפורטוגלי הפציץ למשקוף והכדור נחת על קו השער ולא נכנס.

דקה 27: קרן לזכות ברצלונה הסתיימה בנגיחה מסוכנת של קונדה, הכדור חלף ליד הקורה ויצא.

דקה 30: גאבי הציל שער בטוח, אחרי שאוקמפוס נותר חופשי ברחבת החמש ובעט כדור שפגע בקשר.

דקה 37: ראפיניה נפצע ונאלץ לפנות את מקומו לפרמין לופס הצעיר.

דקה 39: ימאל הציב את לופס לבד מול השוער בכדור גאוני, הקשר בנגיעה הראשונה שלו בכדור לא להבקיע. לא ייאמן איזה פספוס.

דקה 58: לבנדובסקי סוף-סוף קיבל את המצב שהוא היה זקוק לו, אבל נבלם ברגע האחרון לקרן, שממנה גאבי כמעט הבקיע בנגיחה.

דקה 76: גול! הלחץ של ברצלונה עשה את שלו ומכל השחקנים על המגרש היה זה דווקא סרחיו ראמוס, הסמל הגדול של ריאל מדריד בעשור האחרון, שהבקיע שער עצמי אחרי נגיחה של ימאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully