וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העבודה של ראמוס ירדה לטימיון". צ'אבי: "הרגשנו בנוח"

ברצלונה חגגה ניצחון מתוק ב-0:1 הטעון על סביליה, דווקא משער עצמי של היריב מימיו בריאל מדריד: "דברים שאנחנו אוהבים לראות". ימאל סגר מעגל מגיל 9 עם הבלם הוותיק, ראפיניה אמור להיות כשיר לקלאסיקו

שערי השבוע/ספורט1

המשחק בין ברצלונה לסביליה אתמול (שישי) היה טעון מבדרך כלל. האנדלוסים סירבו לשלוח נציגים לארוחה המסורתית ולמשחק עצמו בעקבות "תיק נגריירה", המארחת ראתה בכך מתקפה על המוסד הקטלאני ופגיעה בלתי מקובלת, עד כדי כך שהחליטה לנתק את היחסים בין המועדונים עד להודעה חדשה. מעבר לכך, על המגרש ברצלונה פגשה את היריב הגדול מימי ריאל מדריד סרחיו ראמוס, שבאופן טראגי מבחינתו כבש שער עצמי שסידר לבלאוגרנה 0:1 מתוק ואת הפסגה באופן זמני עד למפגש היום בין שתי המוליכות ערב המחזור - ג'ירונה וריאל מדריד.

אוהדי ברצלונה שרקו בוז לראמוס בכל נגיעה שלו בכדור, כך שעבורם העובדה שדווקא הוא זה שהכריע לטובתם את המשחק הופכת את הניצחון למתוק במיוחד. לראמוס עד אמש אגב היו שני שערים עצמיים בקריירה בליגה הספרדית מימיו בריאל, ובאופן מקרי שניהם היו נגד סביליה. "לראמוס היה משחק נהדר, אבל כל העבודה ירדה לטימיון עם שער עצמי חסר מזל", כתבו ב"מארקה". מיד אחרי השער העצמי עקצו בחשבון הטוויטר של ברצלונה וכתבו: "אלה דברים שאנחנו אוהבים לראות".

מבשל השער של ראמוס היה לאמין ימאל בן ה-16, שעבורו הייתה זו סגירת מעגל מיוחדת עם הבלם הוותיק. כשנודע שימאל עולה ב-11, ברשתות החברתיות שלפו תיעוד מהקלאסיקו בקאמפ נואו מעונת 2015/16, אז ימאל בן ה-9 היה הילד שליווה את ראמוס בעליית השחקנים למגרש. אז, בניגוד לאתמול, ראמוס חזר הביתה עם ניצחון 1:2 של ריאל מדריד.

ראמוס וימאל בעונת 2015/16

בצד הפחות מעודד, ברצלונה איבדה שחקן נוסף לפציעה. ראפיניה נאלץ להתחלף כבר במחצית הראשונה. אמנם מחליפו פרמין לופס עשה עבודה נהדרת אמש, אך אם מוסיפים את הפציעות של פרנקי דה יונג ופדרי, האופציות של צ'אבי מהקישור ומעלה ממשיכות להצטמצם.

בספרד דווח תחילה כי הברזילאי ייעדר בחודש, מה שיעמיד אותו בספק גדול לקלאסיקו ב-28 באוקטובר, אך מאוחר יותר נטען כי הוא אמור להיות כשיר לריאל מדריד. מה שבטוח הוא שראפיניה ייעדר מהמשחק נגד פורטו בליגת האלופות בשבוע הבא ומהמפגש מול גרנאדה לפני היציאה לפגרת הנבחרות.

ברצלונה סופרת כעת 15 משחקים ללא הפסד מול סביליה, צ'אבי סיכם: "הרגשנו בנוח נגד קבוצה טובה, אבל אנחנו חייבים לשפר את האפקטיביות, הגיע לנו להבקיע יותר שערים". ומה עם המפגש בין ג'ירונה לריאל מדריד? צ'אבי הודה שיוותר על צפייה בזמן אמת במשחק, ובמקום זאת יבלה במסיבת יום הולדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully