וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה אחרי שנחתך מהספרס עקב מעשים מגונים: נקבע עונשו של פרימו

הגארד בן ה-20, ששוחרר מסן אנטוניו אחרי שנודע כי חשף את עצמו בפני נשים ומאז לא שיחק כדורסל, הורחק מארבעה משחקי NBA בלבד

מחוץ לקווים, 28.9/עריכת וידאו: נועה לוי

כמעט שנה שעברה מאז ההודעה המפתיעה של סן אנטוניו על שחרורו של ג'וש פרימו, הגארד הקנדי שנבחר במקום ה-12 בדראפט 2021, היה השחקן הכי צעיר בעונת 2021/22 ב-NBA ובשנה האחרונה כלל לא שיחק כדורסל לאחר שהתברר כי הוא מואשם בביצוע מעשים מגונים כלפי נשים. פרימו, שהראה ניצוצות בעונת הרוקי שלו והאופציה להארכת חוזהו מומשה על ידי סן אנטוניו, נחתך מהקבוצה לאחר הדיווחים כי "חשף את עצמו בפני נשים", ביניהן עובדת לשער של הפרנצ'ייז שהגישה נגדו תלונה.

הערב (שישי), 11 חודשים לאחר שנחשפה הפרשה ופרימו בן ה-20 נחתך מסן אנטוניו, נמסרה הודעה רשמית מליגת ה-NBA על כך שעונשו של פרימו הינו הרחקתו מארבעה משחקים - שיהיו תקפים מהרגע שיחתום בקבוצה חדשה, אם הדבר יקרה כמובן.

שחקן סן אנטוניו ספרס ג'וש פרימו. Thearon W. Henderson, GettyImages
ימצא קבוצה חדשה אחרי העונש הקל שספג? ג'וש פרימו/GettyImages, Thearon W. Henderson

לפי הודעת ה-NBA, התנהגותו של פרימו הייתה "בלתי הולמת ופוגענית כלפי נשים שהוא חשף את עצמו בפניהן. פרימו טוען שהתנהגותו לא הייתה מכוונת והליגה לא מצאה ראיות לכך שהוא היה מעורב במעשים מגונים נוספים פרט למקרים המדוברים".

נזכיר כי מיד לאחר חשיפת ההטרדות המיניות, פרימו העלה פוסט מסתורי שרמז על כך שהוא מתמודד עם משבר נפשי. "אני יודע שאת מופתעים מההודעה שפורסמה היום. ביקשתי עזרה כדי להתמודד עם טראומה שסבלתי ממנה וכעת אני אנצל את הזמן הזה כדי לטפל בבריאות הנפש שלי באופן יותר מסור", כתב בשנה שעברה, "אני מקווה שאוכל לדון בסוגיות האלה בעתיד כדי לעזור לאחרים שסבלו בצורה דומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully