וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן חזר לתכניות בגרנאדה: "מגיעה לו הזדמנות שנייה"

אחרי שיובש וכבר נראה בדרך החוצה, החלוץ ערך בכורה עונתית נגד בטיס וסולל את דרכו בחזרה לרוטציה. המאמן מסביר: "לא מוחק שחקנים סתם כך, שון הרוויח את זה ביושר"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.9/ספורט1

גרנאדה אותתה לשון וייסמן בכל דרך אפשרית שהוא לא בתכניות שלה לעונה הקרובה, אבל כעת נראה שהוא בדרך חזרה לרוטציה. אמש (חמישי) ערך החלוץ הופעת בכורה עונתית במדי הקבוצה, כשנכנס בדקה ה-73 ב-1:1 מול בטיס. ולמרות שהספיק לרשום החמצה בדקות הסיום, וייסמן קיבל מחמאות בסיום מהמאמן פאקו לופס.

"אמרתי את זה גם אחרי שחלון הההעברות הסתיים והוא נשאר בקבוצה - אני לא מסוג המאמנים שמוחקים שחקנים סתם כך. אם לא עברת עבירת משמעת, אמשיך להתייחס אליך ברצינות. שון ראוי להזדמנות שנייה. הוא הרוויח אותה ביושר כי הוא עובד קשה באימונים ומנסה להוכיח שהוא צריך לקבל דקות משחק. הוא דוחף את עצמו קדימה".

וייסמן שנרכש על ידי גרנאדה רק לאחרונה כחלק מההסכם שנחתם עם ויאדוליד במהלך העונה שעברה, הוזכר כמועמד לעבור לקבוצות מהליגה השנייה בספרד ובאיטליה, אבל התעקש להישאר בגרנאדה ולהילחם על דקות. אחרי אתמול, ייתכן שההחלטה הזו תתברר כמשתלמת.

שון וייסמן, גרנאדה. Fermin Rodriguez/Quality Sport Images, GettyImages
חוזר לעניינים? וייסמן אתמול/GettyImages, Fermin Rodriguez/Quality Sport Images

בתקשורת הספרדית העניקו לוייסמן ציון 5, והתמקדו בעיקר בהחמצה שלו מול השער. "חזרה לא רע של הישראלי, שנתן דקות טובות ותרם הרבה רוח לחימה, אבל מעט מדי תכליתיות מול השער", כתבו באתר "אידאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully