וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד ניצחה 0:2 את אוסאסונה, דקות ראשונות לוייסמן העונה

גריזמן (20) וריקלמה (81) העלו את הקולצ'ונרוס למקום החמישי בטבלה, מוראטה ואווילה הורחקו. הישראלי עלה בדקה ה-73 ב-1:1 של גרנאדה עם בטיס

דריבל, 27.9/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

המחזור השביעי בליגה הספרדית הסתיים הערב (חמישי), כאשר אתלטיקו מדריד שמרה על המאזן המרשים שלה מול אוסאסונה עם ניצחון נוסף. גרנאדה סחטה תיקו מבטיס עם דקות ראשונות העונה של שון וייסמן וסלטה ויגו סיימה ב-1:1 עם אלאבס.

אוסאסונה - אתלטיקו מדריד 2:0

הקולצ'ונרוס חגגו ובגדול ביום ראשון כאשר ניצחו 1:3 את ריאל בדרבי של מדריד, והחבורה של דייגו סימאונה לא עצרה גם מול אוסאסונה, אותה ניצחה בכל 11 המפגשים האחרונים בין הקבוצות. בכלל, מאז ה-18 באוקטובר 2009, ניצחה אוסאסונה רק עוד פעם אחת את אתלטיקו, 0:3 בפברואר 2014 וגם זה היה במגרשה הביתי. אנטואן גריזמן עשה את ההבדל בדקה ה-20 אחרי הדיפה רעה של אייטור פרננדס והעלה את האורחת ליתרון. דויד גרסיה עוד הספיק לחגוג שוויון בנגיחה, אבל מרפק של בודימיר באקסל ויטסל פסל את השער. בדקה ה-81 סמואל לינו מצא את רודריגו ריקלמה שחלף על פני פרננדס וקבע את תוצאת הסיום. עוד לפני השריקה האחרונה, אלברו מוראטה וצ'ימי אווילה הורחקו, אחרי שהחלוץ של אתלטיקו ראה צהוב שני על מרפק, בעוד חלוץ המארחת דרך על מוראטה בדקות אחרונות עצבניות. אוסאסונה עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, אתלטיקו טיפסה למקום החמישי עם משחק חסר בקופה.

אנטואן גריזמן חוגג יחד עם אלברו מוראטה אתלטיקו מדריד. GettyImages
שער שלישי העונה לצרפתי. גריזמן/GettyImages
שון וייסמן גרנאדה. GettyImages
דקות ראשונות העונה. וייסמן/GettyImages

גרנאדה - בטיס 1:1

שון וייסמן עלה בדקה ה-73 לדקות משחק ראשונות שלו העונה במדי גרנאדה שהשיגה תיקו ראשון העונה והצליחה לחזור מפיגור לנקודה חשובה במאבקי התחתית שלה. אסאנה דיאו העלה את האורחת מאנדלוסיה ליתרון בדקה ה-51 ולוקאס בויה חילק את הנקודות בדקה ה-67. לחלוץ הישראלי הייתה הזדמנות אחת לכבוש, אך קלאודיו בראבו מנע ממנו את המהפך במשחק השלישי ברציפות בו בטיס לא מנצחת.


משחק נוסף:

סלטה ויגו - אלאבס 1:1
לסלטה ויגו: רפא מרין (35, עצמי). לאלאבס: סאמו (73).

המחזור השמיני ב"לה ליגה" ייצא לדרך כבר ביום שישי, כאשר ברצלונה תארח את סביליה ב-22:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully