וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחת העונה הגרועה בקריירה של ז'וזה מוריניו: "קרסנו הגנתית"

מאמן רומא ניגש עם שחקניו להתנצל בפני האוהדים לאחר התבוסה 4:1 בגנואה: "סופגים יותר מדי. תראו כמה הפסדנו ללא סמולינג"

תקציר ניצחונה של גנואה 1:4 על רומא/ספורט1

ז'וזה מוריניו יורד בדרך כלל לחדר ההלבשה מיד בסיום המשחק - לא משנה אם מדובר בניצחון או הפסד. אמש (חמישי) אחרי התבוסה הכואבת 4:1 במראסי מול גנואה, מאמן רומא זיהה את זעם הקהל שליווה את הקבוצה למשחק החוץ ואסף את שחקניו כדי להתייצב אל מול כ-2,000 אוהדים שצעקו לעברם: "תראו כבוד", "מספיק עם החרא הזה" וגם "תוכיחו שיש לכם ביצים".

התבוסה הזו הותירה את רומא עם חמש נקודות וניצחון בודד אחרי שישה משחקים (כולל שלושה הפסדים ו-11 ספיגות) במקום ה-16, מה שאומר שזו פתיחת העונה הגרועה ביותר בקריירת האימון של הפורטוגלי בן ה-60. שבע הנקודות בששת המחזורים הראשונים בפרמיירליג עם צ'לסי ב-2015/16 היו השפל שלו עד כה, אבל דווקא רומא הנוכחית סיפקה עבורו שיא שלילי חדש וגם פרנצ'סקו טוטי שהגיע למשחק יום לאחר שחגג 47, נראה מיואש ביציע.

שחקני רומא עומדים מול האוהדים אחרי הפסד. Simone Arveda, GettyImages
ניגשו "לחטוף בראש" מהאוהדים. שחקני רומא בסיום/GettyImages, Simone Arveda

בסיום אמר המאמן: "אפילו לא דיברתי עם השחקנים שלי אחרי המשחק. התחלנו רע, חזרנו ואחרי השוויון דייגו יורנטה נפצע. החלטתי להחליף במחצית את ג'אנלוקה מאנצ'יני כי היה לו כרטיס צהוב, אבל הדברים לא השתפרו. אחרי ה-1:3 שלהם, המשחק היה גמור. אנחנו סופגים יותר מדי שערים, היציבות ההגנתית שלנו קרסה. אנשים דיברו על הטעויות של איבנייז, אבל האמת היא שרוג'ר נתן לנו יציבות בחלק האחורי. כריס סמולינג הוא עוד שחקן משמעותי. תראו כמה משחקים הפסדנו בהיעדרו. ועדיין, זה לא אמור להוות תירוץ. ההגנה תלויה גם ברוח הקבוצתית".

על המאזן המאכזב: "המיקום שלנו? זו הפתיחה הכי רעה שהייתה לי בקריירה, אבל בואו לא נשכח שרומא השתתפה בשני גמרים בשנתיים האחרונות. זו הקבוצה שלנו ואיתה נתגבר על הקשיים".

עוד בוואלה!

רומא הושפלה 4:1 בגנואה, פרוזינונה ופיורנטינה נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
מתאו רטגי שחקן גנואה חוגג שער. Jonathan Moscrop, GettyImages
"צמא ללמוד". מתאו רטגי/GettyImages, Jonathan Moscrop

גנואה איבדה את הקשרים הוותיקים מילאן באדל וקווין סטרוטמן בגלל פציעות בחצי השעה הראשונה, אבל התגברה על כך והמאמן אלברטו ג'ילארדינו התגאה: "הופעה נהדרת, גישה נפלאה של השחקנים. הראנו אומץ, חדות וריכוז. אמרתי להם שזה יקרה בזכות הגישה שלהם. היו פה רגעים הרואיים, אחרי הפציעות מהן סבלנו".

על הרכש מתאו רטגי, שסיפק שער נהדר ומשחק גם בנבחרת איטליה, אמר המאמן: "אנחנו עובדים איתו על התנועה ועל הנגיעה הראשונה להשתלטות על הכדור כדי להשתחרר מהשמירה. הבחור הזה צמא ללמוד ולהיות הכי טוב שהוא יכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully