וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא הושפלה 4:1 בגנואה, פרוזינונה ופיורנטינה נפרדו ב-1:1

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 23:44

הג'אלורוסי שוב מעדו בחוץ והפסידו לחבורה של ג'ילארדינו לראשונה מאז 2014, אחרי 16 משחקים רצופים שזה לא קרה. העולה החדשה והמפתיעה מנעה מהוויולה לשוב לטופ-4

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.9/ספורט1

המחזור השישי בליגה האיטלקית הסתיים הערב (חמישי), כשבמוקד ההשפלה הגדולה שחוותה רומא בהפסד החוץ 4:1 לגנואה. עוד קודם לכן, פרוזינונה המפתיעה מנה מפיורנטינה לשוב לטופ-4 ובתיקו נפרדו גם מונצה ובולוניה.

גנואה - רומא 1:4

פתיחת עונה לא פשוטה עברה על החבורה של ז'וזה מוריניו, שבששת מחזורי הפתיחה ניצחה רק פעם אחת, אבל מי היה מאמין שהיא היום תחטוף רביעייה במגרש שבו לא הפסידה מאז מאי 2014, מול קבוצה שמולה לא הפסידה ב-16 המשחקים האחרונים. רומא כבר חשבה שהיא יוצאת לדרך חדשה עם ה-0:7 האדיר על אמפולי, אבל דווקא אחריו היא ניצחה בקושי במולדובה את שריף טירספול במסגרת הליגה האירופית ולאחר מכן סיימה ב-1:1 בלבד בחוץ נגד טורינו בעקבות שער מאוחר ודרמטי שספגה.

רומא הגיעה לגנואה עם מאזן של ניצחון חוץ אחד בלבד ב-11 המשחקים האחרונים שלה בליגה האיטלקית והרצף העגום נמשך היום דווקא מול הקבוצה של חלוץ העבר אלברטו ג'ילארדינו שעבורה זהו ניצחון שני העונה, אחרי שעד כה ניצחה רק את לאציו - כך שצברה 6 מ-6 נקודות אפשריות מול הקבוצות מעיר הבירה.

אלברט גודמונדסון האיסלנדי מצא את הרשת כבר בדקה החמישית וגנואה עלתה ליתרון שאז עוד נראה כמפתיע, אבל בסך הכל 17 דקות חלפו עד שספינאצולה בישל את שער השוויון לבריאן כריסטנטה. מי שהשיב את המקומיים ליתרון מול חבריו הארגנטינאים ברומא היה מתאו רטגי, החלוץ החדש של נבחרת איטליה שעם תחילת הדקה ה-45 השלים מבצע קבוצתי נפלא בביצוע מרהיב וקבע 1:2.

רומא ניסתה לחזור ושער של רומלו לוקאקו נפסל, אבל נשברה סופית כשבדקה ה-74 מורטן תורסבי הנורבגי הכניע גם כן את רוי פטריסיו. בדקה ה-76 עלה מהספסל ג'וניור מסיאס והחלוץ שהושאל ממילאן אחרי שהחלים מפציעה, כעבור חמש דקות הבקיע בהופעת הבכורה שלו וחתם את תוצאת המשחק.

ז'וזה מוריניו, מאמן רומא. GettyImages
הפנים אומרות הכל. מוריניו/GettyImages

מונצה - בולוניה 0:0

אחרי לוח משחקים לא פשוט שעברה כל אחת מהקבוצות בחמשת מחזורי הפתיחה, במהלכן כל אחת ניצחה פעם אחת, הן פגשו אחת את השנייה במטרה להתחיל לטפס אל עבר החלק העליון. זה לא קרה והן נפרדו בתיקו ללא שערים, כשלכל צד נפסל שער על ידי שופטי המסך. הרגע המעניין ביותר היה בדקה ה-87, אז אלכסיס סאלמאקרס עלה מהספסל של בולוניה - הוא לא זכה עדיין לפתוח לראשונה בהרכב, וזה לא יקרה גם במשחק הבא כי הוא הורחק בכרטיס אדום - תחילה הוא ספג כרטיס צהוב בעקבות מילים מיותרות לשופט, אלא שלהחלטה זו הוא הגיב במחיאות כפיים שעלו לו בצהוב שני ובאדום.

אגב, זמן קצר לאחר המשחק נודע כי במונצה צפוי לחתום בסוף השבוע פאפו גומס, קשרה ההתקפי של סביליה בשנתיים האחרונות שנותר ללא קבוצה מאז סיום העונה שעברה. גומס בן ה-35 כידוע היה כוכבה של אטאלנטה במשך שבע שנים וכעת הארגנטינאי צפוי לשוב לסרייה A בחוזה עד תום העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן בולוניה אלכסיס סאלמאקרס מורחק. GettyImages
שני כרטיסים צהובים אחד אחרי השני ואדום. סאלמאקרס/GettyImages

פרוזינונה - פיורנטינה 1:1

הוורודים מפירנצה קיוו לרשום ניצחון שלישי ברציפות בליגה ולשמור על המקום בטופ 4, אבל יתרון מוקדם שהעניק להם הכוכב ניקולאס גונסאלס לא הספיק. הארגטינאי מצא את הרשת כבר בדקה ה-19, אבל פרוזינונה המפתיעה, העולה החדשה שנוצחה העונה רק על ידי האלופה נאפולי, השוותה בדקה ה-70 משער של מתיאס סולה וכך נמנעה מהפסד ביתי ראשון בתולדותיה לפיורנטינה - במגרשה של פרוזינונה השתיים נפרדו ב-0:0 (מרץ 2016), ב-1:1 (נובמבר 2018), והיא גברה על פיורנטינה 0:1 באפריל 2019.

המחזור השביעי באיטליה ייפתח ביום שבת עם המפגש בין לצ'ה לאלופה נאפולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully