וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבי קניקובסקי: "מאוד מאכזב שטרם קיבלתי הצעות מחו"ל"

29.9.2023 / 7:30

ההעדפה לשחק באמצע, פתיחת העונה החלשה, החיבור לדן ביטון ומי זו מכבי תל אביב האמיתית. גבי קניקובסקי עדיין חולם על אירופה, מדבר בפתיחות על המזל שחסר לו כדי להיות שם ומצביע על הפועל פתח תקוה בשבת (17:45, ספורט4) כמבחן אופי גדול

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:5 על הפועל תל אביב בדרבי/ספורט1

"אם לא נמשיך את מה שעשינו בדרבי, כלום לא שווה", כך אומר גבי קניקובסקי לקראת המשחק של מכבי תל אביב מחר (שבת, 17:45, ספורט4) מול הפועל פתח תקוה. קשר מכבי תל אביב שפתח ביום שלישי וסייע לסיים דרבי חד צדדי עם 0:5 נפלא, כבר מסתכל לקראת שבת ולהמשך המאבק כדי להחזיר לקרית שלום את תואר האליפות. "אנחנו רוצים להמשיך את היכולת שלנו ואת הניצחונות כדי להמשיך ולהיות במקום הראשון".

גבי, מי זו מכבי תל אביב האמיתית - זו שמנצחת בטרנר 1:6 או זו שמתקשה נגד ריינה?

"אני חושב שהתיקו מול ריינה לא מלמד שאנחנו לא רצים לאליפות העונה. אני חושב שעד כה עשינו את שלנו בליגה ובאירופה ואני מרוצה. צריך להמשיך כך".

ניצחתם 0:5 בדרבי, אבל יכולתם לעשות תוצאה היסטורית של 0:6.

"מכבי תל אביב תמיד שואפת להבקיע כמה שיותר, אבל היה לנו מאוד חשוב להישאר על האפס מבחינת הספיגה. עשינו את שלנו בסופו של דבר".

שחקני מכבי תל אביב, דן ביטון, גבי קניקובסקי. ברני ארדוב
"הוכחנו למאמן שאנחנו יכולים לשחק יחד". גבי קניקובסקי עם דן ביטון/ברני ארדוב

ההצבה שלך בקישור מתחת לחלוץ הייתה אחת ההחלטות הטובות של רובי קין במשחק, אבל עד כה לא פילסת לעצמך מעמד בטוח בהרכב העונה.

"תחילת העונה שלי לא הייתה טובה ולא הגיעה לי חולצת ההרכב. הייתי צריך להוכיח את עצמי למאמן. אני חלק ממה שקורה העונה ואני שמח שכרגע המאמן בוחר בי להרכב".

ב-90 אחוז מהמשחקים שאתה ודן ביטון פותחים יחד, מכבי תל אביב לא מפסידה.

"דן שחקן מדהים וכיף לשחק איתו. רובי לקח אותנו לאסיפה לפני המשחק ואמר לנו שיהיה לו מעניין לראות אותנו יחד. הוכחנו לו שאנחנו יכולים לשחק יחד וגם הגנתית סייענו לזה שלא נספוג. יש תחרות בריאה במכבי תל אביב".

מה העמדה הכי נוחה לך?

"להיות על המגרש קודם כל. לפעמים שמים אותי בכנף ולפעמים באמצע. אני אוהב את האמצע יותר, אבל כששיחקתי בנבחרת בצד ימין וכבשתי, זה גם הרגיש נפלא".

מרוץ האליפות לא מאפשר לכם לאבד נקודה.

"אני אוהב את הלחץ הזה. יש ציפיות מהמועדון וזה נהדר. איבדנו נקודות נגד ריינה, אבל זו הייתה רק מעידה. גם סיטי הפסידה השבוע. אנחנו צריכים ללמוד ולהשתפר. אנחנו בדרך. זה מרתון".

עוד בוואלה!

0:5? קין לא שוכח את הפנדל שלא קיבל: "לא שרקו בגלל התוצאה"

לכתבה המלאה
גבי קניקובסקי חוגג יחד עם תאי בריבו נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"זה הרגיש נפלא". גבי קניקובסקי חוגג את שער הניצחון בנבחרת/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה ניצחה את הפועל באר שבע. לא משחק קל.

"זו קבוצה טובה שתבוא עם קהל רב לבלומפילד. מגיע להם להיות היכן שהם נמצאים. אנחנו צריכים להוכיח לעצמנו שהדרבי עבר. זה יהיה מבחן אופי גדול עבורנו".

שמונה שנים עברו מאז השער שלך בליגת האלופות בנוער של מכבי תל אביב. מצד אחד יש לך דוגמאות במועדון משחקנים שלא נהנו במיוחד בחו"ל. מה עובר אצלך בראש?

"לא השתנה כלום. אני רוצה לצאת לחו"ל. גם בגיל 26 אני עדיין חולם לחוות את הכדורגל האירופי".

למה זה לא קרה עד כה?

"לא היו לי הצעות וזה מאוד מאכזב אותי. זה הכדורגל. לפעמים חסר מזל. טוב לי במכבי תל אביב עם צוות מהטופ האירופי. אני מרגיש כאן חו"ל בזכותם, ועדיין אני מאוד רוצה לצאת לאירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully