וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:5? קין לא שוכח את הפנדל שלא קיבל: "לא שרקו בגלל התוצאה"

28.9.2023 / 10:38

מאמן מכבי תל אביב התייחס לפסיקה בתוספת הזמן, שהייתה יכולה להוביל לתוצאה היסטורית בדרבי: "דור פרץ היה מבקיע שלושער ראשון בקריירה, הייתי שמח להסבר". לקראת הפועל פתח תקוה (שבת, 17:45, ספורט4): "הקבוצה כבר הפסידה אחרי ניצחון בדרבי, הסוויץ' הכי חשוב עכשיו"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:5 על הפועל תל אביב בדרבי/ספורט1

למכבי תל אביב אין הרבה זמן לנוח, וארבעה ימים בלבד אחרי ה-0:5 בדרבי על הפועל תל אביב, מוליכת ליגת העל תארח בבלומפילד בשבת (17:45, ספורט4) את העולה החדשה הפועל פתח תקוה. לצהובים יהיה זה מפגש מול שני האקסים אבי ריקן ואיתי שכטר, כאשר עבור ריקן תהיה זו הפעם הראשונה שהוא פוגש את מכבי תל אביב מאז הפרידה בקיץ האחרון.

המאמן רובי קין דיבר לקראת המשחק, אך כמובן התעכב גם על הדרבי שבו קבוצתו הייתה רחוקה שער אחד מניצחון השיא בהיסטוריה של המפגשים: "לא ידעתי ש-0:6 תהיה תוצאה היסטורית בדרבי, אני לא מבין למה לא קיבלנו פנדל בסוף. הייתי שמח לשמוע מה קרה בין השופט לבין שופט המסך. למה לא היה פנדל. אני לא מבין מה קרה שם. בין אם זה 0:5 או לא, למה זה משנה בכלל? אני מרגיש שבגלל שזאת הייתה התוצאה אז ויתרו על הפנדל הזה. אבל פנדל הוא פנדל. בדקה ראשונה, 20 ו-90. זה פנדל הכי ברור שיש. הייתי ממש שמח לדעת למה לא שרקו, מה הייתה האינטרקציה, מה הם אמרו אחד לשני. עבורי, דור פרץ לוקח את הפנדל, כובש שלושער ראשון בקריירה שלו, למה להרוס את זה? פנדל הוא פנדל. אין שום רלוונטיות לתוצאה ולדקה. הייתי שמח אם מישהו ייצא החוצה ויסביר לנו מה קרה".

רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
עדיין רוצה תשובות. קין/אריאל שלום

"ניצחונות והפסדים זה חלק מהמשחק, כמובן שאתה רוצה תמיד להיות בצד שמנצח", הוסיף האירי, "הבנתי את החשיבות של הדרבי עבור הקהל, אבל זה לא שינה את הצורה בה ניגשתי למשחק או לכל משחק לפני כן. היה חשוב מאוד לנצח, אבל אני, הצוות והשחקנים הסתכלנו עליו כמו כל משחק".

"יש לנו סטנדרטים כמועדון כדורגל, אני כמאמן מציב סטנדרטים שאני רוצה לעמוד בהם. ניצחנו דרבי, אבל לא הגענו עוד לאיפה שאני רוצה. ניצחנו 0:5 אבל אנחנו צריכים להשתפר בכל יום. לא ננצח בכל משחק 0:5 ובואו נבהיר שזה המצב. אני הרבה שנים בכדורגל ויודע איך זה עובד. המטרה היא לנצח, ברור שאני שמח לשחק בדרך מסוימת ולנצח בסטייל מסוים וביום שלישי שיחקנו מצוין, אבל יש עוד מקום לשיפור גדול בקבוצה וכולם צריכים לדעת את זה".

"אני יודע שמכבי ת"א ניצחה את הפועל ת"א בעבר ומשחק אחר כך הם היא הפסידה. ב-2016, ב-2022, מכבי ניצחה את הפועל והפסידה את המשחק הבא. אז חשוב לעבור למשחק הקרוב, להגיע מרוכזים, הדרבי נגמר והוא רק 3 נקודות. עכשיו הפועל פ"ת, מנטלית צריך להישאר אותו הדבר ולהשיג עוד ניצחון".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
דור פרץ מכבי תל אביב. אריאל שלום
שלושער ראשון בקריירה נגזל ממנו? דור פרץ/אריאל שלום

קין שיתף מחוויותיו כשחקן ואמר: "גם כשחקן בטוטנהאם וליברפול חוויתי מאמנים אדירים וברגע שהמשחק נגמר, עברנו למשחק הבא. אי אפשר להתרפק יותר מדי על ניצחון אחד. ברגע שהייתה השריקה לסיום ביום שלישי כבר חשבתי על הפועל פ"ת. זה דבר גדול, אני מבין את השמחה, אבל הסוויץ' הוא הכי חשוב עכשיו. אי אפשר להרגיש בנוח. אין משחקים קלים. ראיתם את זה גם על מכבי חיפה. צריך להתרכז במטרות שלנו, במה שאנחנו רוצים להשיג. הכי חשוב עכשיו זה יום שבת נגד הפועל פ"ת".

המאמן הוסיף על המפגש שלשום: "הדרבי היה עם אווירה טובה, חבל שהמגרש לא היה מלא. האוהדים בעיני התנהגו יפה מאוד ונהניתי מאוד מהמשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully