וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמן יפתח במקום לויטה בחדרה. אוואני ואזולאי ייעדרו באשדוד

עודכן לאחרונה: 29.9.2023 / 14:14

ניסו אביטן ביצע זעזוע בין הקורות לקראת אשדוד (שבת, 19:45). מיכאל אוחנה צפוי להיכלל בסגל מנגד, בוטאקה עשוי לקבל יותר דקות

מחזור 5הסתיים30/09/2023
מ.ס. אשדוד
    0
    • (68) מדמון
    הפועל חדרה
    תקציר: הפועל חדרה - הפועל חיפה 2:1/ספורט1

    מ.ס. אשדוד

    "אחרי שהשגנו נקודה ראשונה במחזור הקודם, אנחנו רוצים להשיג ניצחון ראשון מחר", כך אמר הבוקר מאמן מ.ס. אשדוד אלי לוי לקראת ההתמודדות מחר מול הפועל חדרה. "מדובר בשתי קבוצות שנמצאות באותו אזור בטבלה וכל אחת תרצה לברוח לשנייה בסוף המשחק".

    אשדוד שוב תחסר מחר את טימותי אוואני שסובל מהצטברות מים בברך. גם שלומי אזולאי יעדר בגלל מתיחה שהתפתחה באחד האימונים השבוע. את מקומו בסגל ימלא לראשונה מיכאל אוחנה. בקבוצה מקווים לנצל ליותר דקות כמחליף את ג'ורדן בוטאקה שערך הופעת בכורה במשחק הקודם. לאלי לוי מספר התלבטויות והוא יחליט על ההרכב רק לקראת המשחק.

    מרטין נדזי שעבר ניתוח בברך, חזר להתאמן וצפוי בקרוב לחזור לשחק.

    מיכאל אוחנה מ.ס. אשדוד נפצע. ברני ארדוב
    יקבל דקות? מיכאל אוחנה/ברני ארדוב

    הפועל חדרה

    דריכות גדולה בהפועל חדרה. הקבוצה פתחה את העונה עם ארבעה הפסדים רצופים, ונכון לעכשיו היא מדורגת אחרונה בטבלת ליגת העל עם אפס נקודות ושער זכות בודד לצד 10 שספגה.

    שוער המשנה גיא הרמן, שנכנס כמחליף במחצית המשחק הקודם נגד הפועל חיפה, יפתח מחר. המאמן ניסו אביטן החליט לעשות זעזוע בין הקורות, כאשר בחדרה אומרים שהשוער הראשון אוהד לויטה, קיבל את העניין בהבנה. המגן דיא לבאבידי יחזור להרכב ולפחות על פי התרגול באימון המסכם, נראה שאביטן יילך על מערך התקפי יותר, כאשר ניב גוטליב יפתח לצידם של טוני גומס וארון לייה איסקה בחלק הקדמי.

    "עשינו את כל ההכנות וננסה להגיע מוכנים", אמר המאמן אביטן לקראת המשחק. "ברור לנו ששתי הקבוצות מגיעות לחוצות, ורוצות נקודות. אני מקווה שנצליח להביא מחר לידי ביטוי את היכולת שלנו ולצאת עם נקודות. אנחנו לא מנסים לנטרל את הלחץ, בכדורגל תמיד יש לחץ ולפעמים הדברים הולכים בכיוון שלך ולפעמים לא. אנחנו מרוכזים בלעבוד קשה ובנסיון להפוך את הקערה ולייצר תוצאות חיוביות. יש תקופות שדברים לא מתחברים ולא הולך, אבל אני מאמין בקבוצה שלנו, אני יודע שיש לנו קבוצה טובה. נצטרך לעבוד קשה ולהביא את הנקודות בכוח ובשיניים ואנחנו באמת מחכים כבר לרגע הזה".

    sheen-shitof

    פתרון טבעי

    גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

    בשיתוף גברא
    גיא הרמן שוער הפועל חדרה. קובי אליהו
    צ'אנס גדול. גיא הרמן/קובי אליהו

    טריוויה

    * הפועל חדרה נותרה הקבוצה היחידה ללא נקודה באחת משתי הליגות הבכירות. אם תפסיד בפעם החמישית ברציפות, תהיה הראשונה זה עשור שפותחת עונה בליגת העל עם 0 מ-15. הקודמת הייתה הפועל ניר רמת השרון ב-2013/14.

    * מ.ס. אשדוד עצרה אמנם את רצף ההפסדים, אבל במאזנה נקודה בלבד. אם תפסיד, זה יהיה לראשונה מאז 2017/18 שהיא עם 1 מ-15.

    * כל 13 המפגשים בין הקבוצות בכל המסגרות הניבו שערים, ובדרך כלל משני הצדדים. הפעמיים היחידות שאחת לא כבשה היו בליגה: בדצמבר 2019 הפסידה מ.ס. אשדוד 2:0 בבית ואילו במפגש האחרון בינואר 2023 חדרה היא זו שהפסידה 2:0 כמארחת.

    * גם לפני שנתיים נפגשו הקבוצות באצטדיון הי"א במחזור החמישי, ואז הפועל חדרה ניצחה 1:2. דיא לבאבידי הכריע עם שערו הראשון בקריירה בליגת העל.

    * חדרה סופרת כבר 15 משחקי ליגה רצופים בהם הוציאה לפחות כדור אחד מהרשת, מאז ה-0:0 מול הפועל תל אביב בבלומפילד לפני כשבעה חודשים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אביעד שילוח
    אצטדיון: אשדוד
    קהל: 1120

    משחקי המחזור החמישי בליגת העל:

    שבת, 17:45: מכבי תל אביב - הפועל פתח תקוה (ספורט4)
    שבת, 19:30: מכבי פתח תקוה - בני סכנין
    שבת, 19:45: הפועל חיפה - מכבי בני ריינה (ספורט3)
    שבת, 19:45: מ.ס. אשדוד - הפועל חדרה
    שבת, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים (ספורט4)

    ראשון, 20:15: מכבי נתניה - מכבי חיפה (ספורט4)

    שני, 20:30: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully