וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינצברג: "על המשטרה לגלות איפוק, מה שקרה גרוע ממה שציפינו"

28.9.2023 / 14:56

נציג בעלי הפועל תל אביב ביציאה מהפגישה עם המנהלת על אירועי הדרבי: "מודאגים ממשחקים עתידיים, מה שקרה לא תקין". המנכ"ל איתי בונה: "הזהרנו מראש, הסירוב של בית הדין לדחות את העונש לא היה מקצועי"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:5 על הפועל תל אביב בדרבי/ספורט1

הפועל תל אביב ממשיכה לסעור בעקבות אירועי הדרבי התל אביבי שלשום (שלישי) - אלה שמחוץ למגרש ואלה שעליו. במקביל לניתוח הצוות המקצועי על הגורמים לתבוסה 5:0 למכבי תל אביב, נציגי הנהלת המועדון נועדו היום עם מנהלת הליגה בנוגע למחזות מחוץ לאצטדיון בלומפילד לפני שריקת הפתיחה. כזכור, מעבר למעצר של כ-120 אוהדים מארגון אולטראס הפועל, אלפי האוהדים האדומים נתקלו בתורי ענק בבלומפילד וחלקם אף הותקפו פיזית על ידי כוחות המשטרה במקום.

נציג הבעלים דייויד מינצברג שהגיע לישראל שעות לפני המשחק סיפר ביציאה מהפגישה: "נפגשנו עם מנהלת הליגה והמטרה העיקרית בשיחה הייתה לדון בבטיחות של האוהדים שלנו. הצטערנו על מה שקרה בדרבי ואנחנו מודאגים ממשחקים עתידיים. כולם במועדון עובדים מאוד קשה כדי שמה קרה שלא יחזור, אבל אנחנו צריכים את כולם. אנחנו אסירי תודה לאוהדים שלנו שהתבקשו לגלות איפוק. נבקש מהם לא לעשות שום דבר שיפגע בבטיחות המשחק, אך גם מבקשים מהמשטרה לגלות איפוק ולא לגלות אגרסיביות יתר, זה מה שקרה וזה לא תקין. לפני שאעזוב את ישראל אלך לכל הפגישות כדי שיבינו כמה זה חשוב".

"אני חושב שהם (המנהלת) הבינו כמה העניין חשוב", המשיך מינצברג, "הסברנו כמה זה חשוב לנו. אמרנו להם שאנחנו צריכים אותם כדי לדבר עם אותם גורמים שאנו דיברנו איתם. צריכים לעבוד ביחד, שעוד אנשים יהיו איתנו. היינו מודאגים שבועות לפני הדרבי, ניסינו לפתוח שערים כדי שתהיה אווירה יותר טובה וזה לא קרה. המנכ"ל איתי בונה אמר לי להגיע, התוצאה הייתה גרועה ממה שציפינו".

מהומה לפני הדרבי: אוהדי הפועל תל אביב עם משטרת ישראל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
העימותים שהסעירו את הקהל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

המנכ"ל איתי בונה הוסיף בתום הפגישה: "במנהלת הציגו לנו כל מיני דברים שנמצאים על השולחן שלהם, שמחנו לשמוע את זה. היה לנו חשוב לדבר על מה שהזהרנו מפניו כל כך הרבה זמן מראש, הזהרנו מפני מה שקרה. הבאנו חוות דעת מקצועיות, דיברנו עם כל הגורמים האפשריים שהציגו תמונה ברורה על מה עומד לקרות".

"הצגנו הכל לשופט סטרשנוב בבית הדין, הסירוב לצערי הרב הוגש מבלי להסתכל על החומרים כמו שצריך במקרה כזה. לא ביקשנו הקלה בעונש, אלא דחייה. הסירוב קרה בצורה לא מקצועית, חד משמעית, מבלי לשמוע לחוות דעת מקצועיות. האוהדים דוחפים אותנו בטוב וברע, ובכל הטוב שיבוא בקרוב. היה פה עוול שיפוטי שהצענו למנוע בדרך פשוטה, זה אבסורד ונדרוש שייתנו את הדעת יחד איתנו".

שביט אלימלך, מנהל קשרי האוהדים במועדון, הוסיף: "מראות קשים מאוד, אי אפשר להסביר במילים. מי שלא היה שם לא יכול להבין, ילדים נבעטים על ידי רגליים של סוסים ואמהות נדחקות פנימה ומרביצים להן. אוהדים רצו לחזור הביתה. המשטרה הייתה גורם שהיה צריך לעזור וקרה ההיפך. אוהדי הפועל תל אביב הם הטובים והתומכים בארץ, לא ייתכן שהם יבואו למשחק כזה חשוב ויקבלו מכות ולא יהיה להם חשק להיכנס למגרש. אני חושש מהמשחק הבא בטדי, אף אחד לא מבטיח שיגנו על האוהדים שלנו, צריכים לחשוב טוב מה עושים, איך מגנים עליהם ולא עושים את הפעולה ההפוכה. אנשים מדברים מהלב, צריך להתאחד ולעשות הרבה פגישות כאלה. צריך לקבל החלטות בזמן הקרוב וללכת איתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully