וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מנתחת את הדרבי: "סגירות רעות, שחקנים לא יורדים להגנה"

28.9.2023 / 9:56

האדומים עשויים לשוב לשלושה בלמים מול בית"ר ירושלים, קנצפולסקי יחזור ל-11. ולקאניס לצ'יבוטה במחצית: "אתה לא עושה את מה שאני דורש, דיברנו על זה כמה פעמים"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:5 על הפועל תל אביב בדרבי/ספורט1

בהפועל תל אביב אמנם התעסקו אתמול לא מעט בטענות האוהדים בנוגע לאלימות השוטרים בדרבי התל אביבי שלשום (שלישי), אך בקרב הצוות המקצועי והשחקנים הראש היה אך ורק בעניין המקצועי כשבמועדון אומרים: "חטפנו מכה, גם התוצאה וגם היכולת. כולם צריכים להשאיר הכל בטדי בשני ולהביא תוצאה טובה, יש גם כבוד ויוקרה של מועדון".

שחקנים בקבוצה הוסיפו על ה-5:0 למכבי תל אביב: "באמת האמנו והפתיחה נתנה ביטחון, אולי אובר ביטחון, אבל זה לא מצדיק את הבושה. קיבלנו גולים קלים, סגירות רעות, שחקנים לא יורדים, אנחנו יותר טובים מזה".

עומרי אלטמן, שחקן הפועל תל אביב. אריאל שלום
יירד לספסל? אלטמן/אריאל שלום

המאמן מייקל ולקאניס צפוי לבצע מספר שינויים בהרכב לקראת המחזור הבא מול בית"ר ירושלים (שני, 20:30). אל ים קנצפולסקי צפוי לחזור להרכב לאחר הרחקה כשייתכן כי הקבוצה תחזור לשחק עם שלושה בלמים, בעיקר בשל העובדה כי בית"ר משחקת עם שני חלוצים - פרד פריידיי ומיירון ג'ורג'.

במקרה כזה עשויים הבלם בריאן פאסי או טל ארצ'ל לחזור ל-11, כאשר כבר עתה ברור כי עומרי אלטמן או מאוויס צ'יבוטה יירדו לספסל. ולקאניס העיר לצ'יבוטה במחצית המשחק ואמר לו: "אתה לא עושה את מה שאני דורש, דיברנו על זה כמה פעמים".

בעניין אחר, היום הבעלים דייויד מינצברג יחד עם הנהלת המועדון קיים פגישה עם ראשי המנהלת בעקבות אירועי הדרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully