וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אתלטיקו: "ריאל מבזה את הליגה". אנצ'לוטי: "טעות גדולה"

חיל מרין טוען ש"ריאל יוצרת אווירה בלתי אפשרית לשופטים", אנצ'לוטי: "שיגיד מה שהוא רוצה". הבלאנקוס חזרו לנצח: "היה חשוב להתאושש מהדרבי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.9/ספורט1

הדרבי של מדריד ביום ראשון, שבו ניצחה אתלטיקו 1:3 את ריאל, עורר לא מעט מחלוקות וזעם, ושתי הקבוצות התלהמו מכמה החלטות שיפוט במהלך המשחק. אתלטיקו מדריד זעמה על העבירה של ג'וד בלינגהאם על אנחל קוראה, שקיבל רק כרטיס צהוב למרות שהארגנטינאי סבל מפציעה בברך כתוצאה מהתקרית. במקביל ריאל מדריד רמזה שהייתה קונספירציה של שיפוט נגדה.

למנכ"ל אתלטיקו, מיגל אנחל חיל מרין, נמאס מהדרך שבה ריאל מתנהלת עם שיפוט, והוא מאמין שהיא עושה זאת בכוונה כדי ליצור אווירה מסוימת. בציטוטים ב"מארקה" אמר חיל מרין: "ריאל מדריד מבזה את הליגה. הם יוצרים אווירה בלתי נסבלת לשופטים. הטיעונים שהם משתמשים בהם כדי לתקוף את השופטים היו מצחיקים אם זה לא היה משהו כל כך רציני, וזה משפיע ישירות על התפתחות התחרות".

חיל מרין שמר אזכור מיוחד של ריאל מדריד TV בביקורתו. "הם קנאים, הם יודעים שאם הם לא יגידו דברים מהסוג הזה, הם יאבדו במהירות את עבודתם". קרלו אנצ'לוטי נשאל על האמירות וענה: "לא רוצה להתייחס, שכל אחד יגיד מה שהוא רוצה. מבחינתי חיל מרין עשה טעות גדולה, אף אחד לא מושלם".

רודריגו לצד חוסלו ריאל מדריד. רויטרס
רגעים יפים. ריאל/רויטרס
ויניסיוס ריאל מדריד. רויטרס
"חזר עם התלהבות". ויניסיוס/רויטרס

בינתיים הבלאנקוס גברו אתמול 0:2 על לאס פלמאס והתאוששו מההפסד בדרבי, כשהפציעות עדייין מעיבות על הסגל. לוקאס ואסקס שעלה כמחליף במקום דייויד אלאבה שנפצע, סידר את השער הראשון לברהאים דיאס. פציעתו נוספת לאלה של טיבו קורטואה ואדר מיליטאו שככל הנראה גמרו את העונה וארדה גולר, בעוד ויניסיוס, פרלאן מנדי ודני קרבחאל חזרו אתמול לסגל.

באשר לגולר, הכישרון הטורקי היה אמור לערוך בכורה אך נפצע השבוע בירך ויחכה מספר שבועות נוספים. ויניסיוס כן נכנס במחצית השנייה אחרי שנעדר ארבעה משחקים. "יצרנו המון מצבים", אמר דיאס בסיום, "אני חושב שהיינו צריכים לכבוש יותר, אבל שיחקנו משחק טוב ותמיד חשוב להתאושש אחרי הפסד, במיוחד בבית".

אנצ'לוטי נתן מנוחה ללוקה מודריץ' וג'וד בלינגהאם: "הוא אמר לנו שהוא עייף, העדפנו לתת לו מנוחה". על ויניסיוס: "הוא חזר עם הרבה תשוקה והתלהבות ורצה לתרום אחרי חודש שלא שיחק. הוא החלים, ונקווה שיחזור לעצמו מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully