וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי לקח אחריות על הדרבי, בספרד ניתחו: "שגה עם בלינגהאם"

מאמן ריאל מדריד סימן את הבעיות אך הבטיח לא לשנות שיטה. בתקשורת ביקרו את ההחלטה לספסל את חוסלו, גם סימאונה הודה - זה עזר לנו

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. רויטרס
כבר לא מושלם. אנצ'לוטי/רויטרס

ריאל מדריד התייצבה לדרבי הגדול אמש (ראשון) עם מאזן מושלם בכל המסגרות, אך לא מעט נורות אזהרה. חלק מהניצחונות הושגו בתוספת הזמן, עם יכולת לא משכנעת, הסגל לא התחזק באופן משמעותי במהלך הקיץ (להוציא את ג'וד בלינגהאם), ואמש - כל הנורות האדומות הבהבו: אתלטיקו ניצחה 1:3, במשחק בו היתה עליונה מהשנייה הראשונה ועד האחרונה.

"הבעיה היא שהיינו פגיעים בהגנה", טען קרלו אנצ'לוטי. "זה לא היה ככה במשחקים קודמים. אני לא רוצה להאשים שחקנים ספציפיים, פשוט לא התגוננו טוב כקבוצה. בשישה משחקים ספגנו שלושה שערים, ופתאום ב-45 דקות ספגנו שניים. אולי גם אני יכולתי לעשות עבודה טובה יותר, ברור שזו אחריותי, אבל יש לי כתפיים רחבות. אין בעיה".

בהיעדרו של ויניסיוס, שיחק ג'וד בלינגהאם כחלוץ מרכזי כשלצדו רודריגו ולוקה מודריץ', כשחוסלו ירד לספסל. "הבעיה היא לא בשיטה", התעקש המאמן. "השיטה לא תשתנה. אנחנו עצובים וכועסים, כמו בכל הפסד, אבל עד ההפסד הזה נראינו טוב. אתלטיקו אחת מקבוצות ההגנה הטובות בעולם, קשה מאוד למצוא נגדה שטחים, אבל הבעיה לא היתה בהתקפה אלא בהגנה".

היתה זו הפעם הרביעית העונה שריאל נקלעת לפיגור - בשלוש הפעמים הקודמות הצליחה לספק קאמבק, אך לא הפעם. "זו בהחלט בעיה, דיברנו עליה ונמשיך לדבר עליה", אמר המאמן.

מנגד, מאמן אתלטיקו דייגו סימאונה חגג ושיבח בעיקר את כובש הצמד אלברו מוראטה: "הוא היה יוצא מהכלל. אנחנו זקוקים לו בגרסה הזאת. ידענו שהוא יכול לשחק ככה, יש לו את הכלים לספק עבורנו את המספרים הדרושים. אני מקווה שהוא ימשיך ככה, כי הוא חלוץ חשוב עבורנו ועבור נבחרת ספרד".

"סימאונה יצר תכנית אנטי-בלינגהאם שהתישה את האנגלי", ניתחו ב"מארקה". "הוא שיחק בעמדה שלא אפשרה לו להציג את סט היכולות שלו, נראה שזה לא התפקיד הנכון עבורו". המאמן הסכים ואמר: "בלי חוסלו הרגשתי שיש לו פחות הזדמנויות להשפיע, כשחוסלו משחק קל יותר לו. שלטנו נהדר וזה ניצחון חשוב מאוד".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד לוקה מודריץ' לצד שחקן אתלטיקו מדריד סאול. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
נוקאאוט של אתלטיקו. מודריץ' לצד סאול/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

מוראטה עצמו אמר: "אני מאושר עבוד האוהדים, האווירה היתה מדהימה. כולנו היינו יחד, על המגרש וגם ביציעים. הילדים יכולים ללכת עם חולצות אתלטיקו מדריד לבתי הספר ולהיות גאים בנו. לכבוש מול ריאל? אני שמח לכבוש מול כל קבוצה ורק שמח שזה עזר לנו לנצח. אני רוצה לזכות כאן בתארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully