וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב ה-NBA חשף: "לא אוהב סקס לפני משחקים. אחרי משחקים זה חגיגה"

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 0:22

ראסל ווסטברוק התארח בפודקאסט של אשתו ואמר: "אחרי משחק זה מעודד, אני יכול ללכת לישון בתחושה טובה יותר לגבי עצמי". אשתו השיבה: "טוב לדעת שזה מעודד אותך בין אם אתה מנצח או מפסיד"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.9/ספורט1

נושא קיום יחסי מין לפני אירועי ספורט גדולים נמצא על סדר היום העולמי כבר שנים רבות - יש שמצדדים באקט, אחרים טוענים שמוטב להימנע.

ראסל ווסטברוק נדרש לנושא כשהתארח בפודקאסט של אשתו, נינה. השניים דיברו בפתיחות מפתיעה, וכשנינה שאלה האם כוכב ה-NBA "נהנה מסקס לפני או אחרי משחק", השיב הרכז: "לפני משחק זה לא עוזר לי, אחרי משחק זה חגיגה, זה מעודד, אני יכול ללכת לישון בתחושה טובה יותר לגבי עצמי".

"אוקיי, זה טוב לדעת", השיבה אשתו, "טוב לדעת שבין אם אתה מנצח או מפסיד, זה מעודד אותך. אני מופתעת שלא ידעתי את התשובה לזה".

השניים הכירו במכללת UCLA - ראסל שיחק בקבוצת הגברים, נינה בקבוצת הנשים - והתחתנו אחרי שבע שנים, ב-2015. יש להם שלושה ילדים. "להיות אבא יותר חשוב לי מכל דבר אחר", אמר ווסטברוק בעבר.

שחקן ה-NBA ראסל ווסטברוק עם אשתו נינה. Nicholas Hunt, GettyImages
ראסל ונינה ווסטברוק/GettyImages, Nicholas Hunt

ווסטברוק בן ה-34 חתם במהלך הקיץ על חוזה לשנתיים נוספות בלוס אנג'לס קליפרס, אליהם נשלח בטרייד מלוס אנג'לס לייקרס אשתקד. הוא העמיד ממוצעים של 15.8 נקודות (48.9 אחוז מהשדה), 4.9 ריבאונדים ו-7.6 אסיסטים למשחק בקבוצה של טיירון לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully