וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הגולף עבר מלטדאון: כולם נקרעו, עד שהתגלתה האמת המפחידה

תקרית הזויה במגרש גולף הפכה ללהיט בארה"ב, אחרי שאדם איים בקטטה וטען שאלוהים נגע בו. מהר התבררה זהות התוקף, והעבר הקשה שלו

הסרטון הוויראלי ששיגע את ארה"ב: השתוללות פסיכית על מגרש הגולף/מתוך הרשתות החברתיות

אדם בשנות ה-40 לחייו שהחל להשתולל במגרש גולף בארה"ב הפך לוויראלי בסוף השבוע, בעקבות סרטון משעשע שהופץ שבו הוא נראה מתווכח עם חבורה של שחקנים במגרש, ובעודו מתעמת עמם קורע את החולצה ממנו ומוריד אותה סטייל האלק הוגן.

השחקן, שהתברר ששמו הוא ג'ון ריב, 41, החל בעימות לאחר שלקח כדור גולף שלא שייך לו, והבהיר לחבורה שאין לו כוונה להחזיר אותו. "אתם תלכו מפה, אחרי שלא אחזיר לכם שום דבר", אמר, בעודו מחזיק בכדור. אחרי שאחד מהחבורה אמר לו שאין לו כוונה לפתוח בקטטה על מגרש גולף, ריב ענה לו: "אני אשתול אותך פאקבוי, עכשיו תרד מהפאקינג עגלה".

לאחר מכן הגיע הרגע הקומי, כשהוא קורע מעצמו את החולצה ומבליט את השרירים שלו, בעודו צועק "בוא הנה חתיכת חרא.. אתה רואה את זה! זה בחור שהיה בגן עדן, ביץ'. אתה רוצה לבחון את אלוהים?".

כאמור, הסרטון המשעשע הפך ללהיט ברשת, כשרבים צוחקים על הבחור המאיים, ואמירותיו ההזויות, אבל מהר מאוד התברר: מדובר באדם עם רקע העייתי, שכבר הואשם בעבירות אלימות, ורק בקיץ האחרון נעצר פעמיים על התפרצויות אלימות, אחת מהן אחרי שיצא בתחתונים ואיים על השכן שלו. כמו כן, הואשם בהתנהגות אלימה בכביש, כשהחל לירוק על נהג אחר תוך כדי נסיעה. השופט קבע שהוא "מסוכן לציבור", ומהר מאוד התברר שהבן אדם הוא אולי בדיחה, אבל ממש לא מצחיקה.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully