וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקירה חושפת בריאיון קורע לב: אני עדיין שבורה, רדופה על ידי שדים

עודכן לאחרונה: 24.9.2023 / 1:17

הזמרת הקולומביאנית אומרת שטרם התגברה על הפרידה מג'רארד פיקה: "האמנתי ב'עד שהמוות יפריד בינינו'. זה היה החלום. מרגישה שנזרקתי לפח מוקף חולדות"

ג'רארד פיקה עם בת זוגו החדשה/מתוך יוטיוב

חודשים ארוכים עברו מאז הפרידה של הזמרת שאקירה לכדורגלן ברצלונה לשעבר ג'רארד פיקה, וובעוד שהשחקן לשעבר המשיך לדרך חדשה ונמצא בזוגיות עם אישה צעירה - הקולומביאנית טוענת שהיא עדיין שבורה. בריאיון עמה שאקירה אמרה שהיא האמינה ב"עד שהמוות יפריד בינינו", וטשתחיה עם פיקה לנצח.

הכוכבת הקולומביאנית, בת 46, אמרה שפעם זה היה "החלום" שלה, לנהל מערכת יחסים לכל החיים עם אבי שני ילדיה. לדבריה, מאז הפרידה והתמוטטותה של מערכת היחסים - היא עדיין "נלחמת בשדים שלה".

הזמרת שאקירה לצד בן זוגה, ג'רארד פיקה בלם ברצלונה. חשבון הטוויטר של שאקירה, אתר רשמי
לא מצליחה להתאושש. שאקירה/אתר רשמי, חשבון הטוויטר של שאקירה

בני הזוג נפרדו בקיץ שעבר, כאשר פיקה נטש אותה עבור קלרה צ'יה מרטי, בת 23. מאז שאקירה נראתה מאוששת יותר, המשיכה בחייה, הוציאה שירים חדשים שבהם אף עקצה את פיקה, אבל היא לא מסתירה שחלק מזה היה העמדת פנים כדי לשדר "עסקים כרגיל" למען הקריירה שלה ולמען ילדיה, ושלמעשה היא מרגישה שהפרידה גרמה לה להרגיש כאילו היא "נזרקה לפח שמוקף בחולדות" והיא לא חשפה את תחושתיה האמיתיות בנוגע לרומן של בן זוגה עם מישהי שהיא חצי מגילה.

בגילוי קורע לב, הכוכבת גם הודתה במאבקיה בהיותה אמא חד הורית. הזמרת אמרה שהיא ב"תקופה רפלקטיבית" והתמודדות בלתי פוסקת: "עברתי כמה שלבים: הכחשה, כעס, כאב, תסכול, שוב כעס, שוב כאב. עכשיו אני בשלב הישרדות", הסבירה.

"העדיפות שלי הייתה הבית שלי, המשפחה שלי. האמנתי ב'עד המוות יפריד בינינו'. האמנתי בחלום הזה, והיה לי את החלום הזה בשביל עצמי, בשביל הילדים שלי. זה מה שרציתי לעצמי ולילדים שלי, אבל זה לא קרה".

בנוסף, היא סיפרה שעל אף שניסתה לשדר תדמית חזקה, זועמת, מקניטה לפרקים - הסוכנים שלה והצוות שלה ביקשו ממנה לשנות את המילים של השירים ולא להתייחס בכלל למי שהיה בן זוגה 11 שנה. אגב, זה בהחלט סייע לה, והשירים שלה הפכו לפיסה רכילותית וסחורה מבוקשת שכיכבה במצעדים.

"אנשים בצוות שלי אמרו, 'בבקשה תשני את זה. אל תחשבי אפילו לצאת עם המילים האלה'. ואני אמרתי, 'למה לא?'. אני לא דיפלומטית באו"ם. אני אמנית, ויש לי את הזכות לעבוד על הרגשות שלי באמצעות המוזיקה שלי. זה הקתרזיס שלי והטיפול שלי, אבל זה גם הטיפול של אנשים רבים. אני יודע שאני הקול של אנשים רבים, ואני לא יומרנית, רק מציאותית. אני משאילה את קולי לנשים רבות שאולי גם רצו לומר את אותם הדברים שאמרתי ואולי לא קיבלו את האישור לעשות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully