וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלינגהאם? בזמני בחיים לא הייתי מעדיף את ריאל על הפרמיירליג"

שחקן העבר לאורן, החמיא לקשר האנגלי: "הוא פשוט משוגע!", וסיפר למה בזמנו הגעה לריאל מדריד במקום לארסנל לא היוותה אופציה

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - קריסטל פאלאס 0:3/ספורט1

בצד ההפסד המאכזב של ריאל מדריד בדרבי נגד אתלטיקו בתחילת השבוע, הקשר ג'וד בלינגהאם ממשיך לסחוט מחמאות. כעת הגיע תורו של שחקן העבר, לאורן, לספר על ההתרשמות העמוקה שלו מהאנגלי שנרכש בקיץ מבורוסיה דורטמונד.

"יש כל כך הרבה דוגמאות לשחקנים טובים שברגע שהם לבשו את החולצה של ריאל מדריד, הם 'התכווצו'", אמר לאורן, "יחד עם החולצה הזו מגיע הרבה לחץ, אבל זה נראה שבלינגהאם מרגיש איתו בנוח, שהוא אוהב אותו. העובדה שהוא צעיר, אבל כבר יש לו אישיות כזו, היא פנטסטית עבורו".

מגן העבר בן ה-46 הוסיף על בלינגהאם: "הוא כבר הבקיע חמישה שערים בליגה, הוא כבש שער ניצחון בליגת האלופות והוא רק בן 20: הוא פשוט משוגע! מה שאני הכי אוהב בו זה את האינסטינקט להיות בדיוק במקום הנכון בזמן הנכון, ויש לו חוש ריח למצבים ברחבה".

לאורן, תיירי הנרי, ארסנל בשנת 2004. Ian Walton, GettyImages
חלק מארסנל הגדולה של שנות ה-2000. לאורן עם תיירי הנרי/GettyImages, Ian Walton

לאורן אמנם נולד בקמרון, אבל משפחתו עבדה לספרד כשהיה צעיר וזו המדינה בה גדל והעביר חלק נרחב מהקריירה. הוא שיחק בלבנטה, פרץ במאיורקה ומשם המשיך לארסנל הגדולה של ארסן ונגר. אחרי שבע שנים בצפון לונדון, הדרים לפורטסמות' בה שיחק שנתיים ולקראת סוף הקריירה נבחן במכבי תל אביב (ולא הוחתם) וחזר לספרד לעונת פרישה בקורדובה.

לאורן זכה עם ארסנל בשתי אליפויות ושלושה גביעים באנגליה והוא הוסיף: "בזמני לא היה שום סיכוי שאבחר בריאל מדריד על פני הפרמיירליג. עכשיו זה נראה שריאל קצת שינתה אסטרטגיה והיא מחתימה צעירים מכל העולם. היא משלבת צעירים ספרדים עם צעירים ממדינות אחרות. כיום הייתי הולך לריאל מדריד, אבל בתקופה בה שיחקתי? בחיים לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully