וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תחליט ביממה הקרובה לגבי לאורן

30.8.2009 / 16:31

בקבוצה חוששים מהחתמה כזאת בגלל עברו הרפואי של הקמרוני. גורם במועדון: "מחויבות השחקנים עושה את ההבדל"

במכבי תל אביב ממשיכים גם היום (ראשון) להתלבט לגבי צירופו של המגן הקמרוני לאורן, שנבחן במדי הקבוצה בשבוע שעבר. ההתלבטות גדולה וזאת בשל עברו הרפואי של השחקן, שעבר פציעה וניתוח בברכו ובקושי שיחק בשנה וחצי האחרונות. גם העובדה כי לאורן הסכים לחתום על סעיף מיוחד בחוזה שעל פיו במידה שיושבת תוכל הקבוצה לחתוך אותו באופן חד צדדי מהקבוצה, לא מקלה על התלבטויות ראשי המועדון.

מצד שני יש גורמים במועדון שמצדדים בצירופו של הקמרוני בגלל האיכויות המקצועיות שבו, ומתוך מחשבה שהסיכון לצרף אותו עשוי להשתלם מאוד שכן מדובר בשחקן שיכול לשדרג משמעותית את משחק ההגנה של הקבוצה.

בתוך כך ממשיכים לבחון בקבוצה את אופציית הבאת בלם זר נוסף, וכבר עכשיו יש בידי הצוות המקצועי לפחות שלושה מועמדים רציניים על הפרק.

משולש הקסם: גיז'רמו, שבחון, יברויאן

בקבוצה הביעו כמובן שביעות רצון גדולה מהניצחון 0:2 אתמול בפתח תקווה, כאשר הקבוצה יצאה לפגרת הנבחרת כשהיא בצמרת הטבלה עם מאזן מושלם של שני ניצחונות משני משחקים.

"אפשר היה לראות את המחויבות של כל השחקנים למועדון במשחק אתמול", אמר גורם בצוות המקצועי. "זה לא רק המשמעת הטקטית והעמידה הנכונה על המגרש, תענוג לראות את איליה יבוריאן רץ 60 מטר אחרי שחקן יריב בכדי לחלץ כדור, או את יובל אבידור יורד לגליצ'ים באגף שלו למרות שלכאורה הם אמורים להיות שחקני התקפה. המחויבות הזו שיש כיום לשחקנים היא זו שעושה את ההבדל", הוסיף הגורם.

במכבי נשמעו שבחים גדולים כמעט לכל שחקני הקבוצה ובמיוחד לטריו איליה יבוריאן, יוסי שבחון וגיז'רמו ישראלביץ' שעשו במחצית הראשונה ככל העולה על רוחם.

בקבוצה מצפים כעת להשתלבותם של הסלובני אנדריי קומאץ' והסרבי שסגר את תנאיו, איביצ'ה אילייב, כאשר בצוות המקצועי מודעים לעובדה שהשניים זקוקים לזמן בכדי להיות כשירים במאת האחוזים.

"בסך הכל שניהם הגיעו לכאן בלי לעשות מחנה אימון ובלי שהם עשו הכנות טרום עונה כך שגם ככה יקח להם מספיק זמן להיכנס לכושר" אמר המנג'ר אבי נמני אתמול בסיום המשחק. "לאילייב יקח לא פחות מחודש עד שהוא ייכנס לתמונה וגם קומאץ' עדין לא מוכן למשחק. יש לנו סבלנות, יש פגרה עכשיו ולאחר מכן עוד פגרה בראש השנה אז לשמחתנו זה משחק לטובתנו, כדי שכולם יכנסו לכושר וכולם יהיו זמינים" הוסיף המנג'ר.

החלוץ עמנואל מאיוקה ימריא מחר לצרפת בכדי להצטרף למחנה האימון של נבחרת זמביה, בעוד איליה יברויאן ייצא למחנה האימון של נבחרת ארמניה. לירן שטראובר ויובל שפונגין יחלו ביום שני את מחנה האימון של הנבחרת הבוגרת לקראת לטביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully