וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההגנה פישלה, צ'אבי התרעם: "השער השני נבע מטעות ילדותית"

מאמן ברצלונה התאכזב מה-2:2 מול מאיורקה: "טעויות בוטות עלו לנו בשתי נקודות". אוריול רומאו: "אנחנו נותנים יותר מדי מתנות"

תיקתקנו, 26.9/ספורט1

בכל העונה שעברה ספגה ברצלונה 20 שערי ליגה (ב-38 מחזורים) בדרך לזכייה באליפות ספרד, ואילו העונה הוציא מארק אנדרה טר סטגן כבש שמונה כדורים בשבעה משחקים בלבד. הקטלאנים אמנם נותרו בלתי מנוצחים, אבל משהו לא טוב עובר על ההגנה, שאחרי המהפך הדרמטי ל-2:3 מול סלטה ויגו שוב ספגה פעמיים. ראפיניה (41) והמחליף פרמין בשער בכורה (75) מנעו הפסד ראשון העונה עם 2:2 במאיורקה, אך ג'ירונה וריאל מדריד יכולות לעלות לפסגה על חשבון בארסה אם ינצחו בהמשך המחזור.

המאמן צ'אבי הודה: "הנקודה הזו לא מספקת. שילמנו מחיר על הטעויות שלנו. הגול השני שלהם נבע מטעות ילדותית. היו לנו מספיק הזדמנויות כדי לנצח בכל זאת, וחבל שלא עשינו את זה. ספגנו בקלות בגלל טעויות בוטות ולא מתאימות, ונתנו לשתי נקודות לחמוק".

על לאמין ימאל שסיפק ארבעה דריבלים מוצלחים ומסירת מפתח ב-26 דקות כמחליף: "הוא כל כך צעיר, אנחנו צריכים להיות זהירים איתו. הוא מאוד בוגר בגישה שלו, אבל צריך לקחת את זה צעד אחר צעד איתו. היה עליו פנדל? אני לא ראיתי עדיין את ההילוכים החוזרים. נדמה שהיה מגע מינימלי, אנחנו בכל מקרה המשכנו לשחק".

לאמין ימאל שחקן ברצלונה מול חוסה מנואל קופטה שחקן מאיורקה. רויטרס
היה פנדל? לאמין ימאל/רויטרס

הקשר האחורי אוריול רומאו סיכם: "אנחנו נותנים יותר מדי מתנות בהגנה. הם תקפו אותנו בקלות במתפרצות וזה פגע בנו מאוד. אנחנו חייבים לשפר את המשחק שלנו מול הגנות צפופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully