וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמנעה מהפסד: פרמין לופס העניק 2:2 לברצלונה אצל מאיורקה

האלופה הייתה בדרך להפסד ראשון העונה, אבל הקשר הצעיר השווה (75). מוריצ'י (8) כבש ראשון, ראפיניה (41) השווה ושער של פראטס (45+3) לא הספיק למארחת. סביליה דרסה 1:5 את אלמריה

תיקתקנו, 26.9/ספורט1

המחזור השביעי בליגה הספרדית התחיל הערב (שלישי) עם ברצלונה שפספסה הזדמנות להגדיל את הפער בפסגה על פני ג'ירונה הצמודה אליה וריאל מדריד, כשסיימה בתיקו עם מאיורקה ותוכל לאבד את המקום הראשון בהמשך המחזור. קודם לכן, סביליה התאוששה מפתיחת העונה הרעה עם 1:5 על אלמריה מתחתית הטבלה.


סביליה - אלמריה 1:5

אחרי העונה הקשה שעברה על זוכת הליגה האירופית במסגרת המקומית, סביליה קיוותה לפתוח את עונת 2023/24 בצורה טובה יותר מאשר המצב הנוכחי. ההדרדרות המהירה שהתחילה עם 3 הפסדי ליגה והפסד למנצ'סטר סיטי בסופר קאפ האירופי, הביאו את האנדלוסים לתחתית הליגה הספרדית, עד שניצחון דחוק על לאס פלמאס ותיקו במחזור החולף עם אוסאסונה השאירו את סביליה מעל הקו האדום. לשמחת סביליה, היא פגשה הערב את הקבוצה היחידה ללא ניצחון בליגה והתפוצצה. יוסף אן-נסירי פתח בדקה השביעית עם השער הראשון, דודי לוקבקיו הכפיל תוך דקה וסוסו הספיק לכבוש בבעיטה נהדרת לפני ההפסקה (38). אריק לאמלה (51) השלים את הרביעי של האנדלוסים, לפני שלואיס סוארס רק צימק (71) מהנקודה הלבנה וקיקה סאלאס חתם (90+2) את תוצאת הסיום. סביליה טיפסה למקום ה-11, אלמריה עדיין עמוק בתחתית הטבלה.

פרמין לופס חוגג יחד עם ז'ואאו קאנסלו ברצלונה. GettyImages
השאיר נקודה חשובה. פרמין/GettyImages

מאיורקה - ברצלונה 2:2

המהפך ב-2:3 על סלטה ויגו במחזור הקודם היה כנראה איתות לכיוון אלופת ספרד - העונה לא תלך בכזאת קלות כמו שהיא חשבה. בביקור שלה אצל מאיורקה, יריבה שלא ניצחה אותה מאז 2009, היא חשבה שתוכל להשיג בקלות את 3 הנקודות, אבל המארחת חשבה אחרת ואפילו הייתה קרובה לנצח ב-2:2 נהדר בין הקבוצות.

צ'אבי בחר להשאיר על הספסל הפעם את רוברט לבנדובסקי והעניק לז'ואאו פליקס, ראפיניה ופראן טורס את המפתחות בחלק הקדמי. דווקא המארחת עלתה ליתרון כשודאט מוריצ'י ניצל בדקה השמינית טעות בהגנת בארסה וכבש מקרוב את ה-0:1 של מאיורקה. ראפיניה החזיר את האלופה לעניינים עם בעיטה יוצאת מן הכלל לפינה הרחוקה של פרדראג ראיקוביץ' (41) והשווה את התוצאה לפני ההפסקה. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה פליקס כמעט קבע מהפך, אבל אז מוריצ'י הוריד כדור לאבדון פראטס שבנגיעה החזיר את היתרון (45+3) למאיורקה בירידה לחדרי ההלבשה.

המאמן הספרדי העלה מהספסל במחצית השנייה את לבנדובסקי ולאמין ימאל במטרה להשיג את השוויון המיוחל, והצעיר הספרדי כבר חגג שהוא סחט פנדל, אבל בהתערבות ה-VAR, הפסיקה השתנתה והתוצאה נותרה 1:2. כוכב צעיר נוסף שעלה מהספסל היה פרמין לופס שגם כבש את השוויון (75) אחרי מסירת רוחב מוצלחת של ראפיניה. הקטאלונים היו קרובים יותר לכבוש את השלישי מאשר מאיורקה בדקות הסיום, אבל זה לא הספיק והסתיים בחלוקות נקודות ששירתה בעיקר את ג'ירונה וריאל מדריד שעשויות לסיים את המחזור במקום הראשון על חשבונם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ודאט מוריצ'י מאיורקה. רויטרס
הפתיע את ברצלונה. מוריצ'י/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 8: גול! מאיורקה עלתה ליתרון 0:1! בלאגן ברחבה של ברצלונה העניקה לאנטוניו סאנצ'ס את המצב למסור רוחב לודאט מוריצ'י שמקרוב כבש את השער החשוב של המארחת.

דקה 39: פראן טורס זכה למסירת עומק נהדרת מגאבי, אבל החלוץ הספרדי נעצר אצל פרדראג ראיקוביץ' שמנע מברצלונה להשוות.

דקה 41: גול! ברצלונה השוותה ל-1:1! ראפיניה השתלט על הרחקה של מאיורקה מחוץ לרחבה של ראיקוביץ', חלף על פני שני שחקנים ובעט כדור שטוח וחזק לפינה של השוער הסרבי.

דקה 45: כמעט ראפיניה השלים צמד ומהפך כשזכה להזדמנות נהדרת במתפרצת, אך הבעיטה שלו עלתה מעל המסגרת של ראיקוביץ'.

דקה 45+2: עוד מתפרצת של ברצלונה כמעט השווה לשער השוויון כשראפיניה וז'ואאו פליקס החליפו מסירת ברחבה, הפורטוגלי בעט כדור שחלף ליד הקורה של מאיורקה.

דקה 45+3: גול! מאיורקה עלתה ל-1:2! ראיקוביץ' מצא בכדור ארוך את מוריצ'י שבנגיעה נגח לכיוונו של פראטס והחלוץ בבעיטה פשוטה בעט לרשת של מארק אנדרה טר סטגן והחזיר את היתרון למארחת.

ראפיניה ברצלונה. רויטרס
שוויון נהדר של ברצלונה. ראפיניה/רויטרס
אבדון פראטס מאיורקה. רויטרס
הספיק להחזיר את היתרון למאיורקה לפני המחצית. פראטס/רויטרס

דקה 55: פליקס שחרר כדור אדיר מחוץ לרחבה, הבעיטה שלו מצאה רק את העמוד של ראיקוביץ'.

דקה 75: גול! ברצלונה השוותה ל-2:2! פרמין לופס שעלה מהספסל נהנה מפעולה יפה של ראפיניה שמצא אותו ממתין ברחבה והקשר הצעיר בעט לרשת של מאיורקה.

פרמין לופס ברצלונה. GettyImages
עלה מהספסל והשווה. פרמין/GettyImages

שאר משחקי המחזור השביעי בספרד

אתלטיק בילבאו - חטאפה
ריאל מדריד - לאס פלמאס
ויאריאל - ג'ירונה
קאדיס - ראיו וייאקנו
ולנסיה - ריאל סוסיאדד
סלטה ויגו - אלאבס
גרנאדה - בטיס
אוסאסונה - אתלטיקו מדריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully