וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה הפסידה בדקה ה-93, רמת השרון עלתה לפסגת הלאומית

פנדל של ברקמן העניק לנוף הגליל 1:2 על הקריה, המוליכה החדשה חגגה עם 2:5 על נס ציונה. בני יהודה שנייה עם 0:3 על מכבי הרצליה, ניצחון בכורה לכפר סבא, 1:1 לאום אל פאחם בראשון לציון

מחוץ לקווים, 28.9/עריכת וידאו: נועה לוי

המחזור השישי בליגה הלאומית יצא לדרך הערב (חמישי) עם חמישה משחקים שסיפקו 18 שערים ומוליכה חדשה בדמות הפועל ניר רמת השרון, שהביסה 2:5 את סקציה נס ציונה והחליפה בפסגה את עירוני קרית שמונה שהפסידה 2:1 בנוף הגליל בדקה ה-93 וירדה למקום הרביעי. בני יהודה שנייה אחרי 0:3 על מכבי הרצליה, הקדנציה השלישית של ניר ברקוביץ' בהפועל אום אל פאחם נפתחה עם 1:1 בראשון לציון ואילו הפועל כפר סבא נחלצה מהמקום האחרון עם ניצחון בכורה - 1:2 בעכו על איחוד בני שפרעם.

הפועל נוף הגליל - עירוני קרית שמונה 1:2

אחרי שלושה ניצחונות רצופים על האפס, היורדת מליגת העל נעצרה וירדה עד למקום הרביעי. מוטי איוניר עמד לראשונה העונה על הקווים וראה את שחקניו שומרים על 100 אחוזי הצלחה בגרין בזכות פנדל דרמטי של ג'ניה ברקמן בדקה ה-93, לאחר שהמחליף דוד דגו הכשיל ברחבה את נבו שדו. סמיר פרהוד כבש את הראשון שלו העונה בדקה השביעית והעניק יתרון למארחת, כשהמחליף מוחמד חטיב איזן בדקה ה-89 וחשב שהוא מציל נקודה לקרית שמונה, אך הפנדל הקפיץ את הקהל המקומי שרואה כבר שבעה ניצחונות בית רצופים (כולל העונה שעברה).

אריאל שרצקי שחקן עירוני קרית שמונה. אריאל שלום
אכזבה לקרית שמונה הפעם. אריאל שרצקי/אריאל שלום

הפועל ניר רמת השרון - סקציה נס ציונה 2:5

הקבוצה היחידה ללא הפסד בלאומית ממשיכה להרשים ועכשיו כבר נמצאת בפסגה. סקציה נס ציונה אמנם הוליכה פעמיים בזכות שערי בכורה נהדרים של הזמבי בן ה-19 סונגה צ'יפיוקה (15 ו-49), אבל בן רייכרט השווה ראשון בפנדל (38) והמחליף ניב לבנת שינה את המשחק עם שער מהאוויר (61), בישול לפיטר אונייקאצ'י שהפך עם החמישי שלו העונה (70) וגם השלים צמד (87). בתווך אור אוסטוינד היה חתום על שער אדיר, מחזור שני ברציפות כמחליף, כשהפציץ לחיבורים בדקה ה-80. חמישייה שנייה שהכתומים סופגים העונה והפסד ראשון שלהם בגרונדמן מאז מאי 2011.

בני יהודה - מכבי הרצליה 0:3

כמעט תשע שנים חלפו מאז הפעם האחרונה בה אירחה בני יהודה את מכבי הרצליה, וכמו אז גם עכשיו זה נגמר עם ניצחון ביתי. העולה קיוותה להפתיע עם ניצחון שני העונה וראשון על בני יהודה בחוץ מאז ינואר 2008 (0:1 בליגת העל), אבל עבדול קודוס קוליבאלי המושאל מהנוער של הפועל באר שבע הכשיל בבכורה שלו בלאומית את אלירן עטר ברחבה, קפטן בני יהודה דייק בפנדל בדקה ה-10 והבלם הצעיר הוחלף בדקה ה-30 וירד בדמעות. לקראת סיום המחצית היתרון הוכפל בעקבות שער עצמי של ארתור פרידמן אחרי ניסיון מסירה של אלמוג בוזגלו, והמחליף איל חן סגר עניין בדקה ה-84.

עוד בוואלה!

הראשון בתולדותיה: עירוני טבריה זכתה בגביע הטוטו של הלאומית

לכתבה המלאה
ניר ברקוביץ' מאמן סקציה נס ציונה. ברני ארדוב
צפה מהיציע בתיקו בבכורה המחודשת. ניר ברקוביץ'/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון - הפועל אום אל פאחם 1:1

אחרי פארסת מנחם קורצקי, שעל מינויו יצאה הודעה רשמית והוא כבר העביר אימונים יחד עם עוזרו רביד גזל לפני שהסיכום בוטל בעקבות חוסר הסכמות בעניין הכספי, הפועל אום אל פאחם הגיבה עם שובו לקדנציה שלישית של ניר ברקוביץ', שהתחיל עם תיקו מול אחת האקסיות שלו. ברקוביץ' ריצה עונש הרחקה וראה מהיציע את תאמבי סגס כובש בדקה ה-64 אחרי מסירה חכמה של סאשה פטשי, אבל וובה בראון הוותיק מצא את הרשת מחזור שני ברציפות והציל נקודה לראשון לציון עם עזרה מאריק ינקו בדקה ה-79.

איחוד בני שפרעם - הפועל כפר סבא 2:1

הזעזוע על הקווים לא השפיע על הירוקים במשחק הראשון שבו עידן שום החליף את גל ברשאן והובס 4:1 בבית על ידי מכבי יפו, אבל באצטדיון בעכו זה קרה והם חגגו סוף כל סוף ניצחון בכורה העונה שגם חילץ אותם מהמקום האחרון. שפרעם הוליכה בזכות פנדל של עלי חטיב בדקה ה-26 אחרי שהשוער אביחי דהן הכשיל את עידן שמש שעבר אותו, אבל דניאל גולאני בישל לרועי בן שמעון את השוויון בדקה ה-46 וסידר גם את המהפך, כאשר יוסי גינזבורג הדף רע את כדור הרוחב שלו ואופק ראובן חגג שער בכורה שהכריע בדקה ה-58.

המחזור יושלם עם שלושה משחקים ביום שני (19:00):

מכבי יפו - מ.ס. כפר קאסם
הפועל עפולה - עירוני טבריה
הפועל רמת גן - הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully