וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזר לקדנציה שלישית: ניר ברקוביץ' חתם כמאמן הפועל אום אל פאחם

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 23:29

לאחר נפילת קורצקי: המאמן חזר בחוזה עד תום העונה. אבו אלעם רצה להיפגש גם עם סילבס, מקורביו: "אין לו כוונה לאמן בליגת המשנה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.9/ספורט1

הקדנציה השלישית של ניר ברקוביץ' בהפועל אום אל פאחם יצאה לדרך. המאמן חתם הערב (רביעי) על חוזה עד תום העונה בקבוצה מהליגה הלאומית, לאחר שנפגש עם הבעלים מוחמד אבו אלעם והשניים הגיעו לסיכום על כל תנאיו. כל זאת לאחר שמנחם קורצקי בסופו של דבר עזב את המועדון, ימין ספורים אחרי שסיכם ואף העביר אימונים ראשונים.

כזכור, ברקוביץ' בן ה-40 כבר אימן את אום אל פאחם בשתי קדנציות שונות - הראשונה ב-2019/20, והשנייה למשך 24 שעות בלבד, במרץ 2021, לפני שהתפטר מסיבות אישיות. אשתקד עזב את הפועל חדרה אחרי פחות משבוע, שב לסקציה נס ציונה, התפטר, חתם בעירוני קרית שמונה ובחלוף פחות מחודשיים פוטר.

ניר ברקוביץ' מאמן הפועל אום אל פאחם. לילך וייס רוזנברג
קדנציה שלישית במועדון. ניר ברקוביץ'/לילך וייס רוזנברג

כידוע, אום אל פאחם פיטרה את אדהם האדיה אחרי הפסד הבכורה העונה (2:1 ביתי מול בני יהודה) וכבר הודיעה על מינויו של קורצקי, שהספיק להעביר אימונים יחד עם עוזרו רביד גזל, אבל בסופו של דבר הצדדים לא הגיעו לסיכום כספי והמינוי נפל למרות ההודעה הרשמית. מחר תתארח הקבוצה אצל הפועל ראשון לציון במסגרת המחזור השישי בליגה הלאומית.

המדורגת שביעית בליגה הלאומית כיוונה להיפגש גם עם חיים סילבס, אך בסביבתו אמרו: "חיים לא יאמן בליגה הלאומית, אין לו כל כוונה לרדת לליגה השנייה. זה לא הכיוון שלו וזה לא התכנון שלו. במהרה הוא יחזור לאמן בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully