וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס ג'ונסון חוזר לסגל הפועל ירושלים מול האקסית הפועל חולון

26.9.2023 / 21:17

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים במפגשים בין הקבוצות, האדומים מהבירה ינסו להשיג מקום בגמר גביע ווינר (ד', 21:15) על חשבון הסגולים שיתמודדו מול הקפטן לשעבר שלהם

תיקתקנו, 26.9/ספורט1

אחרי שתמונת חצאי גמר גביע ווינר הושלמה הערב (שלישי), מחר ב-21:15 ייערך המשחק הראשון כאשר הפועל ירושלים תפגוש את הפועל חולון בהיכל קבוצת שלמה. מחזיקת הגביע עברה את הפועל באר שבע בסיבוב הקודם, בעוד שהסגולים הדיחו את הפועל עפולה. המנצחת תופיע בגמר ביום ראשון.

ירושלים רוצה להמשיך במומנטום על חשבון יריבה שאמנם נחשבת לאיכותית יותר מהמשוכה הקודמת שהאדומים צלחו, אך שונה מאוד ולא מהווה איום מתחת לסלים. בירושלים ביצעו התאמה לעומת המשחק הקודם והחליטו לרשום להתמודדות את כריס ג'ונסון על חשבון מוריס אנדור, כשקאדין קרינגטון שממתין לקבלת האזרחות הישראלית שלו נותר מחוץ לסגל פעם נוספת. בבירה מקווים ומאמינים שיגיעו יותר אוהדים מאשר במוצאי שבת.

ג'סטין סמית', הפועל חולון. דני מרון
בונים על תרומה גדולה יותר ממנו. ג'סטין סמית'/דני מרון

שלושה רבעים התקשתה הפועל חולון נגד עפולה בשבוע שעבר, לפני שנעלה את העולה החדשה בהגנה ויצאה לריצה משמעותית שהבטיחה לה את הניצחון. הסגולים עדיין מתחברים ומפתחים את הסגנון שלהם, שכמו בשנים האחרונות נטול משחק פנים קלאסי, ומאמינים כי כבר בעתיד הקרוב יקבלו יותר מג'סטין סמית' ואחמד קייבר, הזרים הפחות מוכרים שהצטרפו לקבוצה. בחולון זוכרים שהפסידו לירושלים בארבעה משחקים רצופים בעונה שעברה, ורוצים לעצור את הרצף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully