וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרבי בחצי הגמר: מכבי תל אביב הביסה 71:95 את עירוני קרית אתא

מחזיקת גביע ווינר הסתדרה ללא בראון בדרך לניצחון קליל, הפועל תל אביב מחכה בשלב הבא. 16 נקודות ו-7 ריבאונדים לג'וש ניבו

הכרטיס הרביעי והאחרון לחצי גמר גביע ווינר הושג על ידי מכבי תל אביב, שהביסה את עירוני קרית אתא הערב (שלישי) בדרייב אין ותפגוש את הפועל תל אביב בקרב על המקום בגמר ביום חמישי הקרוב ב-21:00.

עודד קטש העניק מנוחה ללורנזו בראון והשאיר גם את חסיאל ריברו מחוץ לסגל. אפילו עומר מאייר בן ה-17 עלה לשחק במהלך הרבע השני, בו היתרון הצהוב הגיע ל-16 נקודות אחרי שווייד בולדווין ובונזי קולסון בלטו בשורות האלופה ומחזיקת גביע ווינר המכהנת. החבורה הנלהבת של שרון אברהמי הפגינה אופי ותעוזה כשמחקה את כל הפיגור עד לתחילת הרבע השלישי, אבל מכבי תל אביב לחצה על הדוושה וקרית אתא לא הצליחה לעמוד בקצב כשהצהובים פתחו פער של יותר מ-20 נקודות.

זו הייתה הופעת הבכורה הרשמית של תמיר בלאט, אנטוניוס קליבלנד וג'יימס ווב בצהוב, וקטש יכול להיות מרוצה מחלוקת הדקות המאוזנת כאשר באופק פתיחתה של עונת היורוליג בעוד תשעה ימים, כשגם הדקות הטובות של מאייר הצעיר מעודדות מבחינתו של המאמן.

עומר מאייר, מכבי תל אביב. דני מרון
דקות מעודדות לבן ה-17. עומר מאייר/דני מרון
רז אדם, עירוני קרית אתא. דני מרון
קרית אתא נותרה מאחור בחצי השני. רז אדם/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

בולדווין פתח עם שלשה מהפינה, קולסון קלע שתיים מהקו. סטיבנס ואדם הכניסו את קרית אתא למשחק, ניבו הטביע ובייטמון מהקו צימק ל-7:6. קולסון חדר יפה במעבר וניבו תיקן החטאה של בלאט כדי להגדיל ל-5 הפרש, סטיבנס ובולדווין החליפו סלים וקולסון קבע באין מפריע 8:15, מה שאילץ את אברהמי לקחת פסק זמן. שלשה של דיברתולומאו ועוד סל קל של בולדווין העלו את מכבי לפלוס 12, ווטינגטון עצר ריצת 13:2, שרף הוסיף חדירה מצוינת ופלטין הוריד למינוס 6 מהקו, בולדווין חתם את הרבע ב-14:22 לצהובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ג'וש ניבו, מכבי תל אביב. דני מרון
ג'וש ניבו מטביע/דני מרון

רבע 2:

מנקו התחיל את הרבע עם חמש רצופות ואחרי נקודת עונשין של ווטינגטון, קולסון הביא את הפער ל-14. מיקסל צימק זמנית, קליבלנד וניבו הגדילו ל-17:33. אדם השלים מהלך של סל ועבירה, בייטמון חטף והטביע, סטיבנס ניצל אסיסט יפה של אדם. מאייר הצעיר הרים אליי אופ לקליבלנד, לפני שמיקסל דייק פעמיים מהקו ובייטמון הקטין ל-35:28 בלבד. דיברתולומאו הרגיע בשלשה, שרף קלע זריקת עונשין אחת משתיים וכך גם סטיבנס. בולדווין החזיר את ההפרש ל-10, אבל שלשה של פורת ונקודות של בייטמון מהקו סגרו את המחצית בפיגור 40:35 של קרית אתא.

בן שרף, עירוני קרית אתא. דני מרון
טבילת אש ראשונה מול האלופה. בן שרף/דני מרון

רבע 3:

נקודות של אדם מהקו ושלשה של מיקסל השלימו את הקאמבק, אבל דיברתולומאו וקולסון הרחיקו את הצהובים ל-40:45. אדם צלף שלשה ואז הוסיף קליעת עונשין, קולסון השיב במהלך של שלוש נקודות, בייטמון דייק פעמיים מהקו ומנקו צלף מחוץ לקשת - 46:51. סלים של סטיבנס ומיקסל נענו בחמש נקודות של דיברתולומאו בצד השני, מיקסל קיזז נקודה מהפער וקליבלנד הגיב במהלך של סל ועבירה, פלטין קלע שלשה, ניבו תרם שתיים מהקו ושרף השיג סל יפה בחדירה, אבל כהן הפציץ מרחוק, קליבלנד סיים מתפרצת במהלך של שלוש נקודות ואחרי סל של בייטמון, שלשה של בלאט קבעה 58:70 למכבי בתום 30 דקות

אנטוניוס קליבלנד, מכבי תל אביב. דני מרון
רבע שלישי מוצלח. אנטוניוס קליבלנד/דני מרון

רבע 4:

סורקין ובלאט מצאו אחד את השני לסלים ששלחו את שרון אברהמי לדבר על זה, אלא שהמומנטום כבר היה צהוב-כחול למרות הניסיונות של סטיבנס לצמק וניבו המשיך להגדיל, 60:78. בייטמון חדר היטב, קליבלנד ופורת אספו נקודות מהקו, ניבו הכניס עוד ריחוף לתקציר וג'יימס ווב ועומר מאייר שהצטרפו לרשימת הקלעים בשלשות קבעו 68:93. פורת וג'יי.ג'יי קפלן מיזערו נזקים בקליעות משלהם, ניבו לא עצר לרגע בצבע ובסיום 71:95 למכבי ת"א

בונזי קולסון, מכבי תל אביב. דני מרון
מהבולטים בצהוב. בונזי קולסון קולע/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ג'וש ניבו 16 (7 ריבאונדים, 6/7 ל-2), בונזי קולסון 14 (6 ריבאונדים), ג'ון דיברתולומאו 13 (3/4 ל-3), אנטוניוס קליבלנד 12, ווייד בולדווין 11 (7 אסיסטים), רפי מנקו 10, עומר מאייר 6, רומן סורקין 4, תמיר בלאט, ג'יימס ווב וג'ייק כהן 3 כל אחד. בן קרטר שותף ולא קלע.

קלעו לעירוני קרית אתא: ג'יימס בייטמון 13, אמין סטיבנס (6 ריבאונדים) ורז אדם 11 כל אחד, ריאן מיקסל 10, תומר פורתת 9, גיא פלטין 6, בן שרף 5, ג'יי ג'יי קפלן וגרג וויטינגטון 3 כל אחד. יריב עמירם ויהב שטרית שותפו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully