וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "אולי חשבנו שדברים יילכו בקלות, שמח שהתעשתנו"

26.9.2023 / 20:08

מאמן מכבי תל אביב סיכם ניצחון על קרית אתא, החמיא לעומר מאייר ("הוא עם ביטחון שאין לשחקנים שמבוגרים ממנו בעשור"), ולבן קרטר ("אשמח שיהיה איתנו כל השנה") והתכונן לדרבי בחצי גמר גביע ווינר. אברהמי: "בלי הגנה ואנרגיות, אין לנו סיכוי מול רוב הליגה"

דריבל פינת כדורסל, 19.9/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי תל אביב אמנם הסירה לא מעט חלודה עם שורת משחקי הכנה, אך רק היום (שלישי) פתחה באופן רשמי את עונת 2023/24 עם ניצחון 71:95 על עירוני קרית אתא ברבע גמר גביע ווינר. בעקבות כך קבעה האלופה דרבי חם מול הפועל תל אביב בחצי הגמר ביום חמישי, שייערך בדרייב אין של האדומים שמארח את כל כל משחקי הטורניר החל מרבע הגמר.

המאמן המנצח עודד קטש סיכם: "בסופו של דבר עשינו את העבודה. בחצי הראשון, במיוחד בחצי השני, היינו לא מספיק ממוקדים ולא באנרגיות הנכונות. אולי חשבנו שהדברים יילכו בקלות, שמח שהתעשתנו במחצית השנייה ועשינו את הדברים הפשוטים".

"פחות מטריד אותי איבוד כדור או החטאה, אנחנו רוצים לשחק בדרך נכונה, מן הסתם שעם השחקנים החדשים שנכנסו ייקח קצת יותר זמן, קשה להיכנס לקבוצה שרצה. בכלל ניסינו לעשות דברים לא פשוטים בחצי הראשון, מיהרנו מדי, לא היינו מספיק בשטף שלנו. בחצי השני עשינו דברים יותר פשוטים, לא שיחקנו את המשחק הרגיל שלנו הפשוט ואני שמח שהגבנו במחצית".

עומר מאייר, מכבי תל אביב. דני מרון
קטש החמיא. עומר מאייר/דני מרון

על עומר מאייר בן ה-17 שקלע 6 נקודות: "עומר ילד מדהים, הוא מאוד צעיר והוא לא מתנהל ככה. אין ספק שעתיד נפלא עומד לפניו. כיף לאמן אותו, שמח שבחצי השני הוא נכנס והזריקות נכנסו לביטחון שלו. קצת מפתיע אבל הוא לא צריך את זה, בגיל 17 הוא עם ביטחון שאין לשחקנים שמבוגרים ממנו בעשור".

על בן קרטר שלקח חלק בהכנה של הצהובים: "בן קרטר איתנו, יש לו חוזה זמני. אני מאוד אוהב אותו, הוא עבר פציעה לא קלה והבריאות שלו יותר חשובה בשבילו, אני אשמח שהוא יהיה איתנו כל השנה. הוא נראה טוב, כיף שהוא איתנו, שמח שהוא נשאר".

לקראת הפועל תל אביב אמר המאמן: "אי אפשר להעלות ככה בחוסר ריכוז נגד כל קבוצה, בטח בדרבי. הפועל תל אביב קבוצה טובה, אנחנו זוכרים מה היה בפעם האחרונה שביקרנו פה (התבוסה במשחק 2 של גמר הפלייאוף), מבחן טוב לקראת היורוליג".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן עירוני קרית אתא שרון אברהמי. דני מרון
הפנים לליגה. אברהמי/דני מרון

מן העבר השני, שרון אברהמי סיכם את דרכה של עירוני קרית אתא במפעל, אחרי ניצחון על הפועל חיפה וכעת הפסד למכבי תל אביב: "הרבה סיבות אופטימיות מ-26-27 הדקות הראשונות. הראינו אופי, חזרנו, שמרנו, היינו במשחק. באיזשהו שלב נגמר, גם מבחינת הכוח, גם מבחינת טעויות, מכבי עשו המון סלים במשחק ריצה במחצית השנייה".

"אמרתי לשחקנים וזה לא סוד, אנחנו קבוצה שצריכה להיבנות מההגנה, מהאנרגיות ומהאינטנסיביות, וברגע שנעשה את זה נוכל לנצח משחקים. אין לנו שום סיכוי מול רוב קבוצות הליגה אם לא נהיה שם. לדעתי אנחנו הקבוצה עם התקציב הכי נמוך משמעותית. הלכנו על קונספט של זר אחד בגארדים כדי לתת במה לישראלים. להגיד שאנחנו רוצים לעשות פלייאוף זה טעות, המטרה שלנו קודם כל זה להישאר בליגה".

על עומר מאייר ובן קרטר הוסיף: "אני מת על עומר מאייר וגם על בן. שניהם שחקנים, לראות את שניהם בליגת העל משחקים זה כיף, הלוואי ויהיו עוד כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully