וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "רוצה לראות את מכבי חיפה האמיתית. מי השוער? חכו ותראו"

מאמן האלופה אחרי שני ההפסדים ולקראת סכנין (ד', 20:00, ספורט1): "אולי היה טוב לקבל סטירה כדי שנתעורר. צריכים לשפר הכול". גולדברג: "חד משמעית, אפשר לקחת עוד אליפות"

תקציר: רן - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

אחרי ההפסד הכואב למכבי פתח תקוה והתצוגה המאכזבת בתבוסה 3:0 בצרפת מול רן בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית, מכבי חיפה תקיים מחר (רביעי, 20:00, ספורט1) משחק ביתי ראשון העונה בליגת העל ותקווה להתאושש על חשבון בני סכנין, שעדיין לא הפסידה העונה. כזכור, לירוקים גם הופחתה נקודה בבית הדין כך שבמאזנם שתי נקודות והם לפחות כרגע במרחק שמונה מהיריבה העירונית הפועל חיפה שניצבת בפסגה.

מסאי דגו אמר בפתח מסיבת העיתונאים: "היו שני משחקים לא טובים, אנחנו יודעים את זה. ב-10 ימים האחרונים אנחנו ביכולת לא הכי טובה, היו 10 ימים לא פשוטים, אבל אנחנו עבדנו ודיברנו על זה, במיוחד על המשחק האחרון מול רן. עשינו התאמות וחוזרים עכשיו לליגה ולבית שלנו. אנחנו מוכנים למחר ונעשה הכול כדי לחזור ליכולת שלנו. אני מאוד מאמין בקבוצה. נכון שהמשחק מול רן לא היה טוב, בלשון המעטה, אבל אי אפשר להגיד שיש משחק קל יותר להיערך אליו. אני רוצה לראות מחר את מכבי חיפה האמיתית. הצגנו כבר משחקים טובים העונה, במיוחד בבית. שריף טירספול נמצאת בליגה האירופית, סלובן ברטיסלבה בקונפרנס. נכון שהיכולת עכשיו פחות טובה, אבל אנחנו עושים הכול כדי שזה ייראה יותר טוב. הרגשתי טוב באימונים מאז שחזרנו, יש ימים שטוב לקבל סטירה כדי להתעורר".

מסאי דגו, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
10 ימים לא פשוטים. מסאי דגו/מאור אלקסלסי

על הבעיות בהגנה: "ברגע שאתה סופג כמות שערים גדולה אז מדברים על זה, אבל אם מסתכלים עלינו מפתיחת העונה, אז משחק ההגנה היה טוב באירופה ובאלוף האלופים. ברן לא הפסדנו בגלל ההגנה אלא כי כל הקבוצה לא נראתה טוב. לא עבדנו כיחידה אחת, שזה מה שמסמל את הקבוצה. נצטרך לשפר הכול, את ההגנה, ההתקפה, משחק הלחץ. אני מאמין שמחר זה ייראה אחרת".

על סוגיית השוער: "יש לי שני שוערים מאוד טובים שאני מאוד מעריך, זה לא המקום לדבר מי ישחק. תחכו למחר ותראו. אלה שני שוערים שאני מאוד אוהב, בחורים נהדרים. חכו למשחק".

על הפצועים: "חוץ מדולב חזיזה שלא כשיר למשחק, כולם כשירים. דניאל סונדגרן לא התאמן יומיים בגלל בעיות קיבה, אבל הוא יהיה בסדר. רק דולב חסר ונקווה לקבל אותו במשחקים הקרובים".

על הדעיכה של פייר קורנו: "אנחנו עובדים על הכול, יש תקופות שפחות הולך. פייר שחקן מאוד משמעותי ואני בטוח שכבר מחר הוא יבוא ויוכיח את עצמו. הוא אחד שמתאמן כל יום 200 אחוז ורוצה ללמוד ולהשתפר. אני בטוח שהוא יהיה אחד האיכותיים על המגרש".

עוד בוואלה!

דגו נוטה לפתוח עם כיוף נגד בני סכנין, חזיזה ימשיך להיעדר

לכתבה המלאה
שון גולדברג מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"נרים את מי שנמצא בתקופה לא טובה". שון גולדברג/מאור אלקסלסי

שון גולדברג הוסיף: "אנחנו לא רוצים שהדברים האלה יקרו, אבל זה חלק מהכדורגל. יש תקופות טובות ופחות טובות. התחלנו טוב, עכשיו הגיעו שני משחקים לא טובים שכמובן לא רצינו שיקרו, אבל צריך להתמודד עם זה ולשפר את היכולת. לצערנו הפסדנו ונראינו לא טוב, אבל יש שבוע חדש עם אפשרות להראות את היכולת האמיתית שלנו. יש פה קבוצה מצוינת והראינו את זה במשך הרבה מאוד זמן. צריכים להגיע מוכנים למשחק הקרוב ולהוכיח את זה".

על בעיות ההשתלבות של הזרים החדשים: "אנחנו קבוצה אחת, יחידה אחת, נעזור אחד לשני ונרים את מי שנמצא בתקופה לא טובה. לפעמים לא נכנסים הכי טוב לקבוצה, אבל היכולת שלנו להיות מחוברים ומגובשים תתרום לכל אחד גם בפן האישי. אני מאמין שגם החדשים ייכנסו לעניינים ויראו את היכולת שלהם מהר מאוד. אליפות רביעית? חד משמעית, אפשר לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully