וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו נוטה לפתוח עם כיוף נגד בני סכנין, חזיזה ימשיך להיעדר

ניצן עשוי לרדת לספסל, הירוקים מבינים שכל תוצאה מלבד ניצחון תגדיל את הלחץ (רביעי, 20:00, ספורט1). סונדגרן כשיר

מחזור 4הסתיים27/09/2023
מכבי חיפה
  • פיירו (45)
1:1
  • (40) פאון
בני סכנין
תקציר: רן - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

מכבי חיפה

מכבי חיפה תארח מחר את בני סכנין (רביעי, 20:00, ספורט1) ותנסה לחזור למסלול הניצחונות, אחרי שני הפסדים רצופים, למכבי פתח תקוה בליגה ולרן הצרפתית בליגה האירופית. בחיפה יודעים שמשחק נוסף ללא ניצחון יעלה את מפלס הלחץ ומקווים לשלוש נקודות שירגיעו מעט את המערכת.

ההתלבטות הגדולה שיש בצוות המקצועי לקראת המשחק מחר היא בעמדת השוער, כאשר שריף כיוף מועמד לפתוח בשער על חשבונו של איתמר ניצן. ההחלטה הסופית לגבי כיוף צפויה להתקבל אחרי האימון המסכם שיערך היום, אבל המגמה היא לתת לו את חולצת ההרכב במשחק ביתי שבו הוא יקבל הרבה תמיכה מאוהדי הקבוצה.

דולב חזיזה עדיין פצוע ולא יהיה בסגל. ליאור רפאלוב שהחמיץ את המשחק נגד רן בשל כאבי גב ודניאל סונדגרן שחש ברע בתחילת השבוע והחמיץ שני אימונים, שבו להתאמן ואמורים להיות בסגל, כשהשבדי גם מיועד לפתוח.

שריף כיוף שוער מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יקבל תמיכה מהקהל הביתי. כיוף/מאור אלקסלסי

בני סכנין

למרות הסגל החסר עמו התמודדה מפתיחת העונה, בני סכנין עדיין ללא הפסד בליגה ומקווה להפתיע גם את האלופה מכבי חיפה. אדריאן פאון המושאל מהפועל באר שבע יערוך בכורה בקישור ויפתח על חשבון יואל אבוחצירה, במערך הגנתי יותר שמכין סלובודן דראפיץ'. בקבוצה מקווים שאביב סולומון יהיה כשיר לפתוח, בעוד החלוץ החדש ראנג'לו יאנגה צפוי לעלות מהספסל.

"אנחנו משחקים נגד האלופה שבאה אחרי שני הפסדים ותגיע בכל הכוח כדי לנצח", אמר דראפיץ'. "צירפנו שני שחקנים ואנחנו עם סגל מלא ומאמינים בעצמנו. אני קורא לאוהדים שלנו להגיע למשחק ולתמוך בנו אחרי שצברנו חמש נקודות בשלושה משחקים. הפנים שלנו כל הזמן קדימה".

הקשר גבי ג'ורי הוסיף: "יש לנו משחק מאוד קשה נגד מכבי חיפה, הקבוצה הכי טובה בארץ לדעתי. עם הסגל שיש לנו, עם ההחתמות וההכנות שעשינו למשחק, אנחנו באים לקחת נקודות. נבוא, נילחם ואנחנו מקווים שנקבל תמיכה מהקהל. מקווים לתת הצגה טובה במשחק".

עוד בוואלה!

לפני מכבי חיפה: בלם פנאתינייקוס נפצע וייעדר כחצי שנה

לכתבה המלאה
גבי ג'ורי, שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
"באים לקחת נקודות". גבי ג'ורי/מאור אלקסלסי

טריוויה

* מכבי חיפה ניצחה בכל 10 מפגשי הליגה האחרונים, עם הפרש שערים מצטבר של 2:26 (כולל 0:3 טכני בפלייאוף לפני שנה וחצי).

* הפעם האחרונה שבני סכנין ניצחה את הירוקים הייתה בפברואר 2018, כאשר שלומי אזולאי החלוץ קבע 0:1 בדוחא. בחיפה היא לא ניצחה מאז ה-0:1 של יובל אבידור באפריל 2017.

* עבור מכבי חיפה זה משחק ביתי ראשון בליגה ב-2023/24. את העונה הקודמת סיימה עם 17 ניצחונות ותיקו כמארחת והציגה את המאזן הטוב בתולדות הליגה (96.2 אחוזי הצלחה).

* בני סכנין לא הפסידה בשלושת המחזורים הראשונים (כמו לפני חמש שנים). הפעם האחרונה שפתחה עונה בצורה טובה יותר הייתה לפני עשור. גם אז, ב-2013/14, פגשה את מכבי חיפה במחזור הרביעי, סיימה ב-0:0 ביתי ונותרה בלתי מנוצחת עד המחזור השביעי.

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: חיפה
קהל: 21127

תוצאות משחקי השבת:

הפועל פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:1
הפועל חדרה - הפועל חיפה 2:1
מ.ס. אשדוד - מכבי פתח תקוה 1:1
הפועל ירושלים - מכבי נתניה 1:1
מכבי בני ריינה - בית"ר ירושלים 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully