וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האורות בבלומפילד דולקים כבר שבוע: תרחיש האבוקות ממנו חוששים כולם

26.9.2023 / 11:00

היערכות מיוחדת לקראת הדרבי, כולל פתרונות יצירתיים יוצאי דופן: האצטדיון הואר כדי להקשות על הברחת אמצעים פירוטכניים, כלבי הרחה שמפטרלים בסביבת האצטדיון בימים האחרונים יוצבו גם הערב. החשש הגדול: אבוקות שעלולות לצנוח על אוהדים

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

בחברת היכלי הספורט המנהלת בין היתר את איצטדיון בלומפילד, רוצים מאוד לעבור הערב את הדרבי בשלום. עיקר העבודה הערב תהיה על המשטרה וכוחות הסדרן שיהיו פרושים עם 900 אנשים יחד, אבל גם הנהלת בלומפילד שתארח הערב את המשחק הנפיץ, מתכוננת לכך כבר שבוע.

כך למשל נודע הבוקר כי כבר שבוע האורות בבלומפילד דולקים כל הלילה. לא מדובר בפנסים שמאירים על המשטח, אלא על כל מערך התאורה ההיקפי והפנימי וזאת במטרה להקשות על מי שרוצה להסליק אמצעים פירוטכניים לאיצטדיון בשעות הלילה. התאורה גם מאפשרת להנהלת בלומפילד לעקוב טוב יותר באמצעות המצלמות המרושתות באיצטדיון אחר מי שמנסה להכניס אבוקות, רימוני עשן ואמצעים נוספים.

זאת ועוד, כבר כמה ימים שמרחרחים כלבים שאומנו לאתר פירוטכניקה ברחבי האיצטדיון. הם גם יסתובבו הערב לפני המשחק במטרה לאתר את מה שינסו האוהדים להבריח פנימה.

אוהדי הפועל תל אביב עם אבוקות. אריאל שלום
כך זה נראה בדרבי הקודם. אוהדי הפועל תל אביב/אריאל שלום

כפי שפורסם כאן כבר אמש, שתי גדרות יוקמו בשערים 10 ו-8 עם בדי יוטה עליהן כדי לייצר הפרדה נוספת ובין השערים תימתח הרשת המפורסמת שאמורה למנוע זריקת אבוקות לכר הדשא והיא גם תנסה למנוע זריקת אבוקות בין השערים.

עניין האבוקות מאוד מטריד את הנהלת בלומפילד מאחר שאוהדי הפועל תל אביב משערים 4-5 יישבו הפעם בשער 8 ומשם אין רשת שיכולה למנוע זריקת אבוקות לכר הדשא. החשש הגדול ביותר הוא שייזרקו אבוקות משער 8 בחלק העליון לעבר הדשא והן עלולות לצנוח על האוהדים שיישבו בשער 8 התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully