וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדרות הפרדה ביציעים, רשת חוצצת בין הקהלים: ההחלטה של מכבי ת"א למכור כרטיסים

25.9.2023 / 21:45

בשיחות בין מכבי תל אביב למשטרה ולהנהלת בלומפילד הושגו הבנות על עוד אמצעי הפרדה בין הקהלים. במועדון מאמינים בהבטחת ארגוני האוהדים של הקבוצה להימנע משימוש בפירוטכניקה

תקציר: מכבי תל אביב - בריידאבליק 2:3/ספורט1

מה שהוביל בסופו של דבר להחלטת מכבי תל אביב למשוך את הכרטיסים לדרבי מחר (שלישי, 20:30) היו כמה פעולות שונות שנעשו בשטח ושגרמו לאנשי המועדון להרגיש קצת יותר בטוחים לקראת הדרבי

שתי פעולות משמעותיות נעשו בתוך היציעים. אוהדי מכבי תל אביב יתמקמו בשער 11, כאשר בצד המזרחי - זה שמפריד משער 10 - תוקם גדר בגובה של כשני מטרים ועליה בד יוטה. הגדר תתוחזק על ידי סדרנים ותהווה הפרדה בין אוהדי מכבי תל אביב לצד המזרחי של היציע שבדרך כלל אין בו חציצה. בשער 8, בו יישבו אוהדי הפועל תל אביב תוקם גדר דומה וכך אפשר יהיה לייצר עוד הפרדה.

בנוסף לגדרות הללו, הנהלת בלומפילד הצליחה למשוך חלק מהרשת שפרוסה בשערים 10-11, כך שגם היא תייצר הפרדה מסוימת בין שער 8 לשער 10. מדובר בעוד סוג של מנגנון בטיחות כדי שלא ייזרקו אבוקות מיציע ליציע.

בנוסף התקיימו פגישות בין הנהלת מכבי תל אביב לראשי ארגוני האוהדים שהבטיחו שהם כארגון לא ייזמו או יאפשרו שימוש בפירוטכניקה.

אוהדי מכבי תל אביב. אריאל שלום
הבטיחו בלי אבוקות. אוהדי מכבי תל אביב/אריאל שלום

"כפי שציינו בעבר, החשש העיקרי של מכבי תל אביב הוא לשלומם וביטחונם של האוהדים", נכתב בהודעת מכבי תל אביב הערב, "בקשתה של המשטרה לדחות את העונש שהושת על הפועל תל אביב למשחק אחר שלא יהיה בעל אותו דרגת סיכון לאוהדים, פורסמה בכל מקום. למרבה הצער בקשה זו נדחתה, עובדה שהובילה למצב הנוכחי.

"בינתיים, התקיימו דיונים נוספים עם גורמים במשטרה ונציגי הפועל תל אביב. ביום ראשון בבוקר ערכו נציגי המועדון סיור בבלומפילד בכדי לראות את הצעדים הנוספים שננקטו על מנת לחצוץ ולאבטח את האוהדים שלנו. המועדון נפגש גם עם נציגות של האוהדים, שהתחייבו כי לא יעשו כל מעשה שעלול לסכן אותם או את המועדון.

"לאור הצעדים הנוספים שננקטו והדיונים שנערכו עם המשטרה, הפועל תל אביב והאוהדים, החלטנו לקחת את הקצאת הכרטיסים ולהתחיל במכירה ביום שלישי ה-26 בספטמבר בשעה 10:00. מועדון הכדורגל מכבי תל אביב סומך על המשטרה וכוחות האבטחה לנקוט בכל הצעדים הנדרשים במהלך המשחק על מנת להבטיח את ביטחונם של כל האוהדים. בואו נהנה מהמשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully