וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפשר להכריז על בולדווין ובראון כמועמדים ל-MVP היורוליג"

רגע לפני המשחק הרשמי הראשון של העונה, ב"באסקטניוז" ניתחו את הקיץ שעבר על מכבי תל אביב שהוגדר כ"אחד הטובים ביורוליג": "שמרה על רוב הסגל, הבינה מה החולשות שלה, ועשתה מהלכים קטנים ומדויקים"

פינת הכדורסל, דריבל, 5.9/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

לא מעט ביקורות הופנו כלפי מכבי תל אביב בכל הנוגע להחתמות שנעשו הקיץ, אבל רגע לפני המשחק הרשמי הראשון של העונה היום (שלישי, 17:30) ברבע גמר גביע ווינר מול עירוני קרית אתא, נראה שבאירופה יש מי שרואה את הדברים אחרת.

"מכבי תל אביב אחת הקבוצות שעשו את הקיץ הכי טוב ביורוליג", ניתחו אתמול בפודקאסט היורוליג של האתר "BasketNews". "הקיץ הטוב של מכבי תל אביב התחיל עוד לפני הקיץ עם ההחתמות של ווייד בולדווין ולורנזו בראון על חוזים חדשים. הם שמרו על רוב הסגל שהביא אותם קרוב מאוד לפיינל פור, ובסך הכל עשו עבודה טובה מאוד", אמר דונטאס אורבונאס, ושותפו לפודקאסט אוגוסטאס שוליאוסקאס הוסיף: "אהבתי את המהלכים הקטנים שלהם. הם עשו עבודה טובה מאוד. שמרו על רוב הסגל וחיזקו את העמדות בהן היה צורך בחיזוק, אחרי שהבינו מה החולשות. מכבי תהיה טובה בעונה הרגילה, אבל קשה לראות חוץ מריאל מדריד מי תהיה בפיינל פור".

לורנזו בראון לצד ווייד בולדווין מכבי תל אביב. דני מרון
בעונה שעברה אחד נכלל בחמישייה הראשונה של העונה, והשני בשנייה. והפעם? בולדווין ובראון/דני מרון

השניים אף הכלילו את ווייד בולדווין ולורנזו בראון ברשימת המועמדים המוקדמת ל-MVP של העונה. "לורנזו ובולדווין בהחלט צריכים להיות חלק מהרשימה הזאת. הם שניים מהגארדים הטובים באירופה, וגארדים בדרך כלל עושים את ההבדל". יש לציין שאם בולדווין או בראון יעמדו בציפיות ויזכו בפרס האישי, תהיה זו הפעם הראשונה ששחקן אמריקאי זוכה בתואר ה-MVP של היורוליג מאז אנתוני פארקר ב-2006.

כך או כך, לדבריהם של אורבונאס ושוליאוסקאס, עדיין קשה לקבוע כיצד תסתיים העונה של הצהובים. "סביר להניח שתהיה להם עונה רגילה טובה, אבל נכון לעכשיו, חוץ מריאל מדריד קשה מאוד להצביע על קבוצה אחת שפייבוריטית להגיע לפיינל פור", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully