וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בגביע ווינר: בראון וריברו מחוץ לסגל מכבי תל אביב לקרית אתא

25.9.2023 / 22:34

רבע גמר גביע ווינר (17:30): הצהובים יפתחו את העונה שלהם בישראל במשחק נגד הקבוצה של שרון אברהמי. הרכז ושחקן הפנים הקובני נשארו בחוץ. בכורה לקליבלנד, ווב ותמיר בלאט

"מחוץ לקווים", 21.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

משחקי רבע גמר גביע ווינר יינעלו מחר (שלישי, 17:30) במשחק בו תארח האלופה ומחזיקת גביע ווינר מכבי תל אביב את עירוני קרית אתא. עבור הצהובים זהו המשחק הראשון במפעל לעונה זו, בעוד קרית אתא עברה בשמינית הגמר לפני כמעט שבועיים את הפועל חיפה. המנצחת תפגוש את הפועל תל אביב בחצי הגמר ביום חמישי הקרוב.

מכבי תל אביב חזרה בערב כיפור לישראל והתקבלה על ידי מאות אוהדים בנמל התעופה. הצהובים בחרו שלא לרשום לקראת המשחק את לורנזו בראון וחסיאל ריברו, וההנחה היא שלפחות בראון צפוי להירשם בדרבי התל אביבי ביום חמישי, אם הקבוצה של עודד קטש לא תופתע. המשמעות היא שאנטוניוס קליבלנד וג'יימס ווב יערכו את הבכורה שלהם במועדון, כמו גם תמיר בלאט, והשלושה צפויים לקבל דקות משמעותיות.

תמיר בלאט לצד מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
בכורה רשמית בצהוב. בלאט/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

קרית אתא עברה את הפועל חיפה בשמינית הגמר אך לא מדובר בהפתעה. הקבוצה של שרון אברהמי היא מהקבוצות שהתארגנו מהר יותר מבין קבוצות התחתית, והיא תקווה לפתוח את העונה בצורה חזקה כמו בעונה שעברה כדי לפתוח פער במאבקי התחתית. השם החם והמעניין בקרית אתא לקראת העונה הזאת הוא בן שרף, שבמשחק נגד חיפה שיחק עם פציעה ועדיין הראה ניצוצות. במועדון מודעים לפערי הרמות המשמעותיים, ועדיין ירצו לרשום הופעה מכובדת, פחות משבועיים לפני שהקבוצות נפגשות שוב במחזור הפתיחה של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully