וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון התקשה להשפיע, טוטנהאם מרוצה: "הקבוצה פשוט לא נשברת"

הישראלי קיבל ציונים סבירים, פוסטקוגלו אהב את האופי מול ארסנל והילל: "סון יוצא דופן". גארי נוויל: "לארסנל חסר חלוץ טבעי"

צפו בשערים: ארסנל - טוטנהאם 2:2/ספורט1

הדרבי של צפון לונדון עמד בכל הציפיות אמש (ראשון) והסתיים ב-2:2 מרתק. יונג מין-סון החזיר את התרנגולים פעמיים מפיגור מול ארסנל, וזכה למחמאות גדולות מצד המנג'ר אנג' פוסטקוגלו: "הוא יוצא דופן כמנהיג וכשחקן. כששמים אותו כחלוץ מרכזי הוא עובד כל כך קשה, ותמיד חושב קודם כל הקבוצה. גם ג'יימס מדיסון היה נפלא. האופי והאמונה שהחבר'ה הראו - זו הקבוצה שאני רוצה לראות. הם פשוט לא נשברים".

המאמן הוסיף ואמר: "יש פה תשוקה מצד הקבוצה הזאת, כל השחקנים מבינים את הערכים שלנו. ברור שאין לנו סיכוי לשלוט מול ארסנל ל-90 דקות, אבל פשוט המשכנו לשחק ולא איבדנו תקווה. זה סימן טוב לקראת העתיד. יש פה אולי שחקן או שניים שפתחו בהרכב בעבר מול ארסנל, כך שזו התחלה מעודדת".

מנור סולומון קם מהספסל בדקה ה-63, כשהחלף את ברנן ג'ונסון הפצוע, אך התקשה להשפיע. את הציון הגבוה ביותר קיבל ב"איבנינג סטנדרד" - 7. ב"סקיי" קיבל 6, כמו גם ב"יורוספורט" ובבלוג של טוטנהאם "הוטספר HQ", שם כתבו עליו: "הוא כיסה הרבה שטחים. לא הצליח להשפיע כפי שהיה רוצה, אבל הוא תמיד מהווה איום". באתר "פוטבול לונדון" העניקו לו ציון 5 - הנמוך ביותר בקבוצה, אך ציינו כי הוא "עבד קשה באגף שמאל". הישראלי קיבל ציון זהה באתר 90min וגם ב-sportskeeda.

שחקן טוטנהאם מנור סולומון. Marc Atkins, GettyImages
"לא הצליח להשפיע כפי שהיה רוצה". סולומון/GettyImages, Marc Atkins
מרטין אודגור, קשר ארסנל. GettyImages
איך ארסנל היתה נראית עם חלוץ טבעי אמיתי? אודגור/GettyImages

מנגד, שגה ז'ורז'יניו ואפשר לטוטנהאם לכבוש את שער השוויון, אך קיבל מגב ממאמנו מיקל ארטטה: "כולנו אוהבים אותו, טעויות הן חלק מהמשחק. הוא עוזר לקבוצה וכולנו מאמינים בו. הגישה שלנו היתה מעולה, אבל לא היינו מספיק סבלניים עם הכדור. זה מאכזב שלא השגנו שלוש נקודות, אבל כל הכבוד לטוטנהאם".

גארי נוויל גורס כי מה שבאמת חסר לארסנל זה סקורר אמיתי: "אני אוהב מאוד את הקבוצה הזאת, היא יכולה לזכות בתואר או לסיים שנייה גם ללא חלוץ טבעי, אבל זה ברור שזה מה שחסר לה. תמיד טוב שיש לך שחקני התקפה עם חוש ריח, שיודעים איפה הכדור הולך לנחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully