וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סון החזיר את טוטנהאם פעמיים מפיגור ב-2:2 משוגע נגד ארסנל

רומרו (25, עצמי) וסאקה (54 בפנדל) כבשו לתותחנים, התרנגולים נמנעו מהפסד בדרבי של צפון לונדון הודות לצמד של הדרום קוריאני, מנור סולומון עלה מהספסל בדקה ה-62. 1:3 לליברפול על ווסטהאם, צ'לסי הפסידה גם לאסטון וילה

צפו בשערים: ארסנל - טוטנהאם 2:2/ספורט1

המחזור השישי בפרמיירליג הגיע לשיאו היום (ראשון), כשבמוקד הייה הדרבי הגדול של צפון לונדון שכהרגלו סיפק את הסחורה עם הרבה דרמות ובעיקר שערים, כאשר ארסנל וטוטנהאם נפרדו ב-2:2. במקביל, ליברפול גברה בביתה 1:3 על ווסטהאם וצ'לסי ממשיכה להתרסק והפעם זה הגיע עם הפסד ביתי 1:0 לאסטון וילה.

ארסנל - טוטנהאם 2:2

לא סתם מוצאות את עצמן שתי היריבות המושבעות של צפון לונדון בצמרת הגבוהה וללא הפסדים. היום זכינו לדרבי מרתק נוסף, שכמעט כמו תמיד סיפק דרמות, החמצות ושערים. מנור סולומון רק עלה מהספסל בדקה ה-62 ל-28 הדקות שנותרו כדי להחליף את ברנן ג'ונסון שתפס את מקומו בהרכב ונפצע, אבל כשנכנס התקשה להשפיע ולמעשה לא נכבשו שערים נוספים בדקות שלו על כר הדשא.

טוטנהאם הגיעה לאמירויות אחרי ארבעה ניצחונות רצופים שסידרו להם את המקום השני בטבלה ובמטרה לעצור רצף של שני הפסדים לתותחנים, דבר שלא קרה מאז 1989. הם עשו במשימה הודות לצמד של יונג מין סון, שבדקות 42 ו-55 נהנה משני בישולים של ג'יימס מדיסון כדי למחוק את השערים שכבשו חברו לקבוצה כריסטיאן רומרו, שבדקה ה-25 ניסה למנוע שער של בוקאיו סאקה והבקיע שער עצמי, וסאקה עצמו שבדקה ה-54 השיב את המארחת ליתרון בפנדל מדויק אחרי נגיעת יד ברורה של רומרו.

ארסנל חסרה במשחק את גבריאל מרטינלי ולאנדרו טרוסאר הפצועים וחסרונם בהחלט הורגש, על אף שארטטה עלה בהרכב עם אדי אנקטייה וגבריאל ז'סוס. ארסנל לא ניצחה, אבל תתנחם בכך שהיא ברצף של 15 משחקי דרבי רצופים ללא הפסד במסגרות הליגה מול כל היריבות העירוניות.

בוקאיו סאקה, קשר ארסנל. GettyImages
שער ו"בישול" שלו לא הספיקו לארסנל. סאקה/GettyImages

מהלך המשחק:

דקה 14: כמעט הראשון של ארסנל. סאקה מתוך הרחבה הרים לקצה השני, ז'סוס הגיע מאחור וסחט הצלה מהשוער ויקאריו.

דקה 16: אודוגי עם טעות קשה הציב את אנקטייה לבדו מול השוער, אבל שוב ידו של ויקאריו על העליונה.

דקה 25: גול! 0:1 לארסנל. סאקה שוב השתחרר מאודוגי, בעט כדור מסובב שרומרו ניסה להרחיק שלא לצורך ולמעשה כבש לשערו שלו. שער עצמי שסידר יתרון מוצדק.

דקה 38: ג'ונסון יכול היה להשוות, אבל הבעיטה שלו מתוך הרחבה נהדפה על ידי ראיה שהתעופף ובהצלה יוצאת דופן הוכיח פעם נוספת כיצד תפס את המקום בהרכב.

דקה 42: גול! טוטנהאם חזרה ל-1:1. ראיה שגה ותיקן עם הצלה נוספת לניסיון של ג'ונסון, אבל מדיסון במהלך חכם מאוד סיים את ההתקפה עם בישול לסון שבעט לקורה ופנימה.

דקה 54: גול! 1:2 לארסנל. רומרו בעזרת היד מנע מווייט להבקיע, שופטי המסך התערבו ונפסק פנדל שסאקה תרגם לשער יתרון לזכות התותחנים.

דקה 55: גול! 2:2 באמירויות. ז'ורז'יניו המחליף שגה, מדיסון שוב בישל לסון שבאחד על אחד מול ראיה השווה תוך פחות מדקה.

דקה 62: ג'ונסון נפצע והוחלף בסולומון, שינסה לסייע לחבריו לרשום מהפך אדיר בחצי השעה שנותרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סון יונג-מין, שחקן טוטנהאם עם ג'יימס מדיסון. רויטרס
מדיסון עם שני מהלכים חכמים, סון עם צמד שקבע חלוקת נקודות/רויטרס

צפו בשערים: ליברפול גברה 1:3 על ווסטהאם

צפו בשערים: ליברפול - ווסטהאם 1:3/ספורט1

ליברפול - ווסטהאם 1:3

יורגן קלופ העלה הרכב מחליפים בליגה האירופית מול לאסק, ראה מהפך נוסף וכעת הוא סופר שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות אחרי שגם ווסטהאם הפסידה באנפילד. הפטישים גם כן השלימו מהפך ביום חמישי בליגגה האירופית, אבל לא היו יכולים לעצור את המייטי רדס. מוחמד סלאח (16, פנדל) כבש ראשון, ג'רוד בואן עוד השווה בנגיחה לפני המחצית, אבל במחצית השנייה דרווין נונייס ודיוגו ז'וטה קבעו את תוצאת הסיום שמשאירה את ליברפול במרחק שתי נקודות ממנצ'סטר סיטי. ווסטהאם נותרה עם ניצחון אחד בלבד באנפילד ב-55 הביקורים האחרונים שלה.

מהלך המשחק

כבר בדקה השישית סוצ'ק הסתנן לרחבה ובנגיחה חזקה כמעט הכניע את אליסון, שסיפק הצלה אדירה עם קצות האצבעות. שתי דקות חלפו ושוב ווסטהאם הייתה קרובה לשער יתרון בנגיחה, אבל אנטוניו שנותר ללא כיסוי פספס את המסגרת. בדקה ה-16 המייטי רדס ניצלו שגיאה של הגנת האורחים כדי לעלות ליתרון, והיה זה מוחמד סלאח שסחט את העבירה ברחבה וגם הבקיע מ-11 מטר. בדקה ה-42 ווסטהאם כבר מצאה את הרשת בנגיחה, כאשר צופאל הרים לג'וד בואן שבסיומת מושלמת הכניע את אליסון.

בדקה ה-55 ווסטהאם שוב הייתה קרובה לעלות ליתרון בנגיחה, אבל אליסון שוב היה במקום הנכון ומנע צמד מבואן. בדקה ה-60 ליברפול שבה ליתרון והיה זה דרווין נונייס שהכניע את אראולה, בצ'יפ גדול מכדור עומק של מקאליסטר. בדקה ה-85 המחליף דיוגו ז'וטה סגר סיפור, כאשר מקרוב דחק לרשת כדור שהוריד לו ואן דייק אחרי קרן מוצלחת משמאל.

מוחמד סלאח, שחקן ליברפול. רויטרס
סחט פנדל וכבש. סלאח/רויטרס

צ'לסי - אסטון וילה 1:0

פתיחת העונה העגומה של הבלוז נמשכה עם 0:0 מול בורנמות' בשבוע שעבר, אבל היום הבלוז של מאוריסיו פוצ'טינו שבו הביתה והפסידו לאסטון וילה - הם עם שני ניצחונות בלבד ב-18 המחזורים האחרונים כולל העונה שעברה. אולי ווטקינס במתפרצת הכריע את ההתמודדות בדקה ה-73 מול 10 שחקני צ'לסי, כי מאלו גוסטו הצעיר הורחק באדום ישיר בדקה ה-58.

אנסו פרננדס, שחקן צ'לסי. רויטרס
זה נהיה מביך עבור צ'לסי. אנסו פרננדס/רויטרס

ברייטון - בורנמות' 1:3

השחפים נעצרו עם הפסד מפתיע של 3:2 לא.אק אתונה בליגה האירופית, אבל הצליחו להתאושש מול בורנמות'. זה החל עם שער מפתיע של סולאנקה (25), אבל השחפים איזנו משער עצמי בדקה ה-45+2 של מילוש קרקז וקארו מיטומה עלה בפתיחת המחצית השנייה וכבש בנגיעה הראשונה שלו כבר בדקה ה-46. בדקה ה-77 היפני השלים צמד מבישול של פרביס אסטופיניאן.

במוקד המחזור השביעי שייצא לדרך בשבת הבאה תארח טוטנהאם את ליברפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully