וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקן, באסי ואלימלך: הסיפורים מאחורי הניצחון הגדול על באר שבע

24.9.2023 / 7:40

החיוך שחזר לריקן, האיתות מבאסי שמסתמן כמציאה והמסר מהצעירים: מאחורי הערב בו הפועל פתח תקוה באמת חזרה לליגת העל

תקציר: הפועל פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

הפועל פתח תקוה חזרה אתמול (שבת) באמת לליגת העל. שנים של ציפייה לראות את הקבוצה שוב בליגת העל מנצחת, התנקזו אתמול ל-90 דקות מול הפועל באר שבע בהן נתנו השחקנים של עופר טסלפפה את הכל ובסיום שמחו עם הקהל שלהם, כאילו זכו בתואר.

זה היה הערב של אבי ריקן שכבש את שער הניצחון אחרי קיץ שהחל באכזבה גדולה על כך שלא נשאר במכבי תל אביב והסתיים אתמול עם חיוך גדול מאוד מבחינת הקשר הוותיק. זה היה משחק של פורצ'ן באסי, החלוץ הניגרי שלא שיחק חצי שנה לפני שהגיע להפועל פתח תקוה, אבל נראה שהקבוצה מצאה יהלום אמיתי. וזה היה גם היום של השחקנים הצעירים של הקבוצה כמו רועי אלימלך שלא ספרו את התקציבים והמשכורות של שחקני הפועל באר שבע ולימדו שנשמה גדולה שווה לא פעם הרבה יותר מכסף.

טסלפפה שלקח לו הרבה זמן כדי להיות מאמן לגיטימי בליגת העל, היה מאושר בסיום וחילק מחמאות לכולם. גם לאיתי שכטר אותו הוא לא שיתף. "איתי לא בא לפה להשלים סגל. במשחק הזה חשבתי שאני צריך משהו אחר, אבל הפועל פתח תקוה עוד תיהנה משכטר ושכטר יהנה ממנה". אפילו הכרטיס האדום לעידן ורד, נשכח בסיום ונבלע בתוך החגיגות על הדשא ובחדר ההלבשה.

אוהדי הפועל פתח תקוה. אודי ציטיאט
עכשיו כבר באמת אפשר לברך: ברוכים הבאים לליגת העל. אוהדי הפועל פתח תקוה/אודי ציטיאט

במועדון משוכנעים שההופעה אתמול מלמדת שאין שום סיבה לא להאמין ביכולת של הקבוצה להתבסס בליגת העל ולתקוע יתד, בטח כשיש לה את הקהל הנהדר שלה.

פורצ'ן באסי שהגיע בהשאלה חינמית כבר סיפק סיבות להפועל פתח תקוה לחשוב ברצינות על רכישת כרטיסו בסוף העונה, הגם שמדובר בסכום של 750 אלף יורו.

החלוץ אמר אמש בתום המשחק: "אהבתי את הפרוייקט של הפועל פתח תקוה כשהציעו לי לבוא. קבוצה גדולה שחזרה לליגה הראשונה. זה משהו שדיבר אלי וחשבתי שזה הכי נכון לי אחרי חצי שנה בלי כדורגל בגלל פציעה. אחרי התבוסה לנתניה, היה לנו חשוב להחזיר לעצמנו את הביטחון ועשינו את זה עם ניצחון מצוין. באופן אישי, אני חושב שעוד לפני הכרטיס האדום שפסקו לזה שהכשיל אותי, הגיע לו כרטיס אדום ממנו התעלם השופט. במשחק הקודם אמרו לי חברים מהקבוצה: 'למה אתה לא נופל כשמכשילים אותך?'. במשחק הזה היו צריכים לשלוף פעמיים אדום על הכשלות עליי, אבל זה בסדר. זה חלק מהכדורגל והכי חשוב שניצחנו".

במועדון ליוו אמש את הפצועים שהיו מקרב אוהדי הקבוצה, אחרי שאוהדי הפועל באר שבע השליכו חפצים לעבר תא הכסף בו ישבו אוהדי הקבוצה. במועדון כועסים מאוד על התנהגות חלק מאוהדי הפועל באר שבע וינסו לאתר את אלה שפגעו באוהדי הפועל פתח תקוה שנזקקו לטיפול רפואי בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully