וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורי ויחזקאל השאירו בור גדול בבאר שבע. "פתיחת עונה רעה מאוד"

24.9.2023 / 6:15

אכזבה אצל הפועל באר שבע אחרי ההפסד להפועל פתח תקוה וקצב צבירת הנקודות המדאיג. חסרונם של הצמד שעזב מורגש משמעותית, ברדה אופטימי: "נתקן ונצא לדרך חדשה". ויטור מודה: "לא ציפינו להיות בסיטואציה הזו כבר בפתיחת העונה"

תקציר: הפועל פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

דאגה גדולה בהפועל באר שבע נוכח פתיחת העונה הרעה של הקבוצה. במועדון מאוד מאוכזבים מ-5 הנקודות שעשתה הקבוצה מתוך 12 אפשריות, כשהשיא הוא כמובן בהפסד אתמול (שבת) להפועל פתח תקוה. אם בשני המשחקים הקודמים, מול מכבי בני ריינה והפועל תל אביב, הפועל באר שבע היתה מאוד דומיננטית והגיעה לשלל מצבים אותם לא תירגמה לניצחונות, הפעם הקבוצה הגיעה מאוד נרפית ולא מצאה פתרונות לסגירה ההרמטית של הפועל פתח תקוה, אחרי שאבי ריקן העלה אותה לשער יתרון שהספיק לניצחון.

בקבוצה עדיין משוכנעים שהסגל שנבנה מספיק טוב כדי להתחרות על האליפות, אפילו ששני שחקנים משמעותיים כמו רמזי ספורי ושגיב יחזקאל עזבו והותירו בור גדול. מדובר בשניים שהיו מהטובים ביותר בסגל של אליניב ברדה, כאלה שמבקיעים ומבשלים, ונראה שכרגע אין להפועל באר שבע עדיין את התשובה לחסרונם. אחרי ארבעה משחקים, המאזן של הקבוצה הוא פחות מ-50 אחוז הצלחה וזה רע.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. אודי ציטיאט
מאמין בקבוצה. ברדה/אודי ציטיאט

המאמן אליניב ברדה אמר אמש בתום המשחק: "אנחנו צריכים ללמוד להשתפר נגד קבוצות שמסתגרות מולנו. הליגה קשה. היינו רוצים להיות עם יותר נקודות, אבל זה הכדורגל. אנחנו צריכים לשחק יותר טוב, לייצר יותר, להיות יותר קרובים לשער של היריב. אנחנו צריכים תוצאה טובה, כדי להפוך את זה ולהביא את זה אלינו כדי לצאת לדרך חדשה. בשני המשחקים הקודמים ייצרנו המון הזדמנויות, אבל הפעם גם את זה לא הבאנו. נמשיך לעבוד קשה, נתקן ונצא לדרך חדשה".

מיגל ויטור שגם הוא היה רחוק משיאו אתמול הוסיף: "באנו למשחק בגישה לא נכונה ובלי מחויבות. נתנו להפועל פתח תקוה ביטחון להיכנס למשחק. לא היינו טובים ואנחנו חייבים להסתכל על עצמנו ולהשתפר. הרגשתי שאנחנו במגמת שיפור בשני המשחקים הקודמים אפילו שלא ניצחנו, אבל היום לא הגיע לנו שום דבר. כל אחד צריך להסתכל על עצמו ולחשוב איך הוא יכול לעזור לקבוצה להיות יותר טובה. לא ציפינו להיות אחרי ארבעה מחזורים עם 5 נקודות. לא ציפינו להיות בסיטואציה הזו כבר בפתיחת העונה. אני מאמין בסגל שלנו ואנחנו צריכים להסתכל רק על המשחק הבא. צריך לעבוד קשה כדי לשנות את התוצאות האלה".

עוד בוואלה!

הפועל פ"ת זעמה: אוהדי ב"ש השליכו חפצים. ברדה: "הכדורגל אכזרי אלינו"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור. אודי ציטיאט
"לא ציפינו להיות בסיטואציה הזו כבר בפתיחת העונה". ויטור/אודי ציטיאט

במחזור ה-5 של ליגת העל, הפועל באר שבע תארח את הפועל ירושלים שגם היא מנסה לצאת ממשבר משלה ולהשיג ניצחון ראשון העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully