וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת זעמה: אוהדי ב"ש השליכו חפצים. ברדה: "הכדורגל אכזרי אלינו"

הפועל פ"ת חגגה את הניצחון והאשימה את הקהל האורח באלימות: "ראינו ילדים בוכים". ברדה מתוסכל אבל מבטיח: "יש פה קבוצה מצוינת"

תקציר: הפועל פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

בהפועל פתח תקוה חגגו הערב (שבת) במשך דקות ארוכות את ניצחון הבכורה של הקבוצה העונה, 0:1 על הפועל באר שבע במשחק עצבני אותו שתי הקבוצות סיימו ב-10 שחקנים. הקבוצה מבירת הנגב לעומת זאת, סופרת כבר שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון ולא נראית כרגע כמו מועמדת לאליפות

המאמן האורח, אליניב ברדה, אמר: "היריבה קיבלה אדום ובמקום שזה ישחק לטובתו, זה שיחק לרעתנו. במקום שנשחק מסודר וסבלני נגד קבוצה שמחכה מאחור ומשחקת רק על כדורים ארוכים, איבדנו סבלנות. ואז עשינו פעולה לא נכונה, ספגנו אדום והמשחק התאזן".

ברדה המאוכזב הוסיף: "שלטנו ללא עוררין, אבל לא ייצרנו מספיק מצבים וספגנו שער מהבעיטה היחידה לשער שלנו. הכדורגל אכזרי אלינו מאוד ב-2-3 המשחקים האחרונים. אני מתוסכל, אבל אני מאוד מאמין בסגל ובשחקנים. יש פה קבוצה מצוינת שעדיין לא מראה את מה שיש לה והיא עוד תראה - אני בטוח במה שאני אומר".

מיגל ויטור מאוכזב אחרי ההפסד של הפועל באר שבע. אודי ציטיאט
לא הולך כמצופה. ויטור/אודי ציטיאט
שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים. אודי ציטיאט
סוף סוף. ניצחון לפתח תקוה/אודי ציטיאט

אבי ריקן שכבש את שער הניצחון: "הצלחנו עם טיפה סדר, ארגון וחיבור. הכל התחיל מאוחר, אבל אנחנו מייצרים את הזהות תוך כדי תנועה והכי חשוב שלקחנו נקודות. באנו מוכנים וידענו שאם נצטרך לעשות הגנה, נסבול ביחד. מבחינה אישית לקחתי את ההגעה לפה כאתגר גדול. לא הייתי שחקן הרכב במכבי תל אביב ופה הגעתי למשבצת אחרת. אני נהנה מכל יום, זה מועדון מפואר ומרגישים את זה ביום-יום. זה החזיר לי טיפה את הרעב".

כמו כן, הפועל פתח תקוה הודיעה: "לאחר הניצחון המשמח הערב על הפועל באר שבע, התרחשו ביציע המערבי אירועים שהעיבו על הניצחון, כאשר חפצים רבים נזרקו מכיוון יציע אוהדי הפועל באר שבע אל עבר אוהדים שישבו ביציע הכסף ובו אוהדי הפועל מבנה פתח תקוה. לצערנו ראינו מראות של ילדים צעירים אשר סיימו את המשחק בוכים במקום לחגוג את שמחת הניצחון הראשון של הקבוצה העונה בליגה. אנו נבצע תחקיר של האירועים מהמשחק הערב ונסיק את המסקנות מול כלל הגורמים המעורבים במטרה למנוע מקרים כאלו בעתיד".

שחקני הפועל באר שבע, אנדרה פוקו, הראל שלום. אודי ציטיאט
תחושות לא נעימות בהפועל באר שבע/אודי ציטיאט

מאמן הפועל פתח תקוה, עופר טסלפפה, היה מאוד נרגש: "תחושות מושלמות, אני מאושר בשביל השחקנים. הייתה להם התחלה לא פשוטה, התחלנו במצב לא אידיאלי. הקהל תמיד דוחף ותמיד איתנו ואני שמח בשבילו. לא עזבנו את המשחק וניצחנו עם הרבה אופי. יצאנו למעברים טובים, אני שמח שעברנו את הדקות הפחות טובות ועשינו שער מדהים".

על פורצ'ן באסי, שהקשה מאוד על הגנת הפועל באר שבע, סחט כרטיס אדום ובישל את השער של אבי ריקן: "באסי עשה משחק מצוין, לקח על עצמו. צירפנו אותו כי אנחנו מאמינים ביכולות שלו. אני מאושר בשבילו, הוא עובד מאוד קשה והוא היה צריך משחק טוב כדי להיכנס לעניינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully