וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי תל אביב: אולימפיאקוס בדרך לעוד החתמה משמעותית

סגנית אלופת היורוליג, שסיכמה עם קנדריק נאן ותפגוש את הצהובים בהכנה, תשלם לז'לגיריס דמי שחרור תמורת איגנס בראזדייקיס הליטאי

תיקתקנו, 22.9/ספורט1

שעות ספורות לפני משחק ההכנה מול מכבי תל אביב ויממה אחרי הדיווחים על סיכום עם קנדריק נאן, אולימפיאקוס בדרך להחתמה נוספת: שחקן נבחרת ליטא איגנס בראזדייקיס צפוי להצטרף לסגנית אלופת היורוליג. על השיחות בין היוונים לבראזדייקיס פורסם היום (שבת) ב"יורוהופס", כאשר בהמשך אישרו באתר "באסקטניוז" ששחקן הכנף על סף מעבר.

הליטאי בן ה-24, שגובהו 201 ס"מ, הוא יליד קובנה שגדל בשיקגו והחל את קריירת המשחק ב-NBA, במדי ניו יורק ניקס אחרי שסקרמנטו קינגס בחרה בו במקום ה-47 בדראפט 2019 אחרי שבלט במכללת מישיגן הנחשבת. אחרי שהתקשה להשתלב בליגה הטובה בעולם, הוא הצטרף אשתקד לז'לגיריס בחוזה לשנה עם אופציה, שמומשה בקיץ הנוכחי והאריכה את חוזהו עד תום העונה הזו. אולימפיאקוס תשלם לקבוצה מקובנה דמי שחרור תמורת בראזדייקיס.

בעונת הבכורה שלו ביורוליג תרם הסווינגמן ממוצעים 11.6 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים בממוצע למשחק, כשהוא מדייק ב-31.3% לשלוש ב-35 משחקים במדי ז'לגיריס.

שחקן נבחרת ליטא איגנס בראזדייקיס. Ariana Saigh, GettyImages
בדרך לפיראוס. בראזדייקיס בנבחרת ליטא/GettyImages, Ariana Saigh

אולימפיאקוס, שתשחק כאמור נגד מכבי תל אביב הערב (19:00) במסגרת טורניר בקפריסין, איבדה אמנם בקיץ הזה את הכוכבים סשה וזנקוב וקוסטאס סלוקאס, אבל מנגד החזירה את נייג'ל וויליאמס גוס מריאל מדריד וצירפה את לוק סיקמה המצוין מאלבה ברלין, כאשר ההחתמות המסתמנות של נאן ובראזדייקיס יבטיחו את הישארותה של הקבוצה היוונית אחת המועמדות לזכייה ביורוליג גם בעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully