וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהמתינה לו קיץ שלם: קנדריק נאן יחתום באולימפיאקוס

חיזוק משמעותי לסגנית אלופת אירופה שבועיים לפתיחת היורוליג. הגארד שהיה בראש רשימת המועמדים החליט להגיע אחרי שלא מצא קבוצה ב-NBA

דריבל פינת כדורסל, 19.9/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

עונת היורוליג תיפתח כבר בעוד שבועיים, אך בחלק מהקבוצות מסע ההתחמשות נמשך עד לרגע האחרון. היום (שישי) דווח ב"נובה ספורטס" היווני כי אולימפיאקוס סוף סוף הצליחה לשים את ידה על קנדריק נאן, שיחתום בקבוצה ויהפוך לשחקן הבכיר בקו האחורי של סגנית אלופת אירופה.

הגארד בן ה-28 היה בראש רשימת המטרות של המאמן יורגוס ברצוקאס, אך הוא העדיף להמתין ולמצות את אופציית ה-NBA. האדומים היו מאוד סבלניים והמתינו לנאן לאורך כל הקיץ, וכאשר הבין כי לא ימצא חוזה בארצות הברית, הוא החליט לעבור ליורוליג ולחתום בקבוצה שכה חשקה בו.

נאן אמור להגיע ליוון ביום שני הקרוב, כך שיהיה לו מספיק זמן להכיר את הקבוצה לקראת מחזור הפתיחה ביורוליג בעוד שבועיים - אז אולימפיאקוס תפגוש לדרבי הענק את פנאתינייקוס.

לאחר שלא נבחר בדראפט, נאן בילה ארבע עונות ב-NBA ובשלוש קבוצות שונות. הוא שיחק שנתיים במיאמי, ובעונת הרוקי הגיע עימה לגמר ה-NBA בבועה. ב-2021 הוא עבר ללוס אנג'לס לייקרס ופספס את כל העונה הראשונה בשל פציעה, בעונה השנייה לא הרשים והועבר לוושינגטון במסגרת הטרייד על רוי האצ'ימורה. נאן שיתף פעולה זמן קצר עם דני אבדיה בוויזארדס, במדיה קלע 7.5 נקודות למשחק. ב-193 ב-NBA יש לו ממוצע של 12.1 נקודות, 2.4 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים לערב.

אולימפיאקוס איבדה הקיץ את הכוכב שלה סאשה וזנקוב לסקרמנטו ואת הסמל קוסטס סלוקאס שהדהים וחצה את הכביש לפנאתינייקוס. נאן הוא החיזוק השני לחלק הקדמי אחרי נייג'ל וויליאמס גוס מריאל מדריד, כאשר השניים יסייעו לתומאס ווקאפ ואייזיאה קנאן שממשיכים בקבוצה. לחלק הקדמי צירפו במועדון את לוק סיקמה וניקולה מילוטינוב שחזר לקדנציה שנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully