וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר עדיין מושלמת באיטליה, נאפולי ורומא המשיכו לאכזב

פדריקו דימרקו קבע 0:1 קטן על אמפולי שנותרה עם אפס נקודות. האלופה רשמה 0:0 בבולוניה, מוריניו ושחקניו סיימו ב-1:1 עם טורינו

תקציר: אינטר - מילאן 1:5/ספורט1

המחזור החמישי בסרייה A הגיע לסיומו אמש (ראשון), כשאינטר נותרה מושלמת עם 0:1 על אמפולי.

אמפולי - אינטר 1:0

המושלמת היחידה באיטליה פתחה את דרכה בליגת האלופות עם 1:1 דרמטי ואולי מאכזב מצדה בחוץ נגד ריאל סוסיאדד, והיום מול נועלת הטבלה שלא צברה אפילו נקודה אחת היא הסתפקה שוב בשער אחד שעשה את ההבדל, הפעם כזה שהספיק לה לניצחון. אחרי מחצית ראשונה דומיננטית והמון החמצוץ, פדריקו דימרקו בדקה ה-51 הבקיע את השער היחיד במפגש שבזכותו אינטר עם 15 נקודות מ-15 אפשריות ושוב ביתרון שלוש בפסגה, בעוד המארחת נותרה אחרונה ועדיין ללא נקודות העונה, לפחות נמנעה מהשפלה נוספת שבוע אחרי ה-7:0 שחטפה מרומא.

אטאלנטה - קליארי 0:2

המארחת התאוששה מה-3:2 מול פיורנטינה עם 0:2 על ראקוב בליגה האירופית וכעת היא גברה באותה תוצאה על קבוצת התחתית שטרם הצליחה לנצח העונה. אדמולה לוקמן (33) ומריו פשאליץ' (76) כבשו.

פדריקו דימרקו, שחקן אינטר. רויטרס
עשה את ההבדל. דימרקו/רויטרס

בולוניה - נאפולי 0:0

בליגת האלופת הצליחה אלופת איטליה לגרד 1:2 על בראגה, אך בסרייה A זה פשוט לא מסתדר לה, עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון - לראשונה מאז פברואר 2022. בעוד יומיים תנסה להתאושש על חשבון אודינזה. היריבה סופרת תיקו שלישי ברציפות.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
שחקן נאפולי ג'יו סימאונה. רויטרס
בליגה זה לא עובד. סימאונה/רויטרס

טורינו - רומא 1:1

אחרי ה-0:7 המהדהד על אמפולי בשבוע שעבר, פתח ז'וזה מוריניו ברגל ימין את דרכו בליגה האירופית עם 1:2 לא פשוט על שריף טירספול, אך כעת שבו הג'אלורוסי לסורם. רומלו לוקאקו כבש ראשון (68) אך דניאל ספאטה איזן (85) עבור אחת מהפתעות העונה. רנאטו סאנצ'ס ולורנצו פלגריני הפצועים נעדרו.

משחק נוסף:

אודינזה - פיורנטינה 2:0
לפיורנטינה: לוקאס מרטינס (32), ג'אקומו בונבנטורה (90)

באמצע השבוע ייצא לדרך המחזור השישי, כשיובנטוס תארח ביום שלישי את לצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully