וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב מנתחים: כך יאניס ואמביד משפיעים על עתידו של לילארד

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 11:24

צמד הכוכבים עשויים בשנה הקרובה להפוך לפרסים הנחשקים ביותר בשוק, קבוצות בעלות נכסים עשויות לוותר על רכז פורטלנד ולהמתין להם

"מחוץ לקווים", 21.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

קצת יותר מחודש נותר עד פתיחת עונת ה-NBA, והסיפור המרכזי ממשיך להיות דמיאן לילארד. פורטלנד מנסה למצוא לרכז המתוסכל שלה טרייד עד תחילת מחנה האימונים, אך כרגע, השיחות עם המועמדת המובילה מיאמי הגיעו למבוי סתום.

קבוצות אחרות לא ממהרות לקפוץ על המציאה - לאו דווקא בגלל המחיר שהבלייזרס דורשים, ויותר מהסתכלות עתידית על שוק הכוכבים בליגה הטובה בעולם. יאניס אנטטוקומפו הביע לא פעם בשבועות האחרונים תהיות על המשך דרכו במילווקי, ובארצות הברית צופים שגם ג'ואל אמביד עשוי לדרוש טרייד אם פילדלפיה תמשיך לנשור בשלבים מוקדמים של הפלייאוף.

"ייתכן שיהיו כשרונות ענקיים בחלון הטריידים בעונה הבאה", הסביר אדריאן ווז'נראוסקי מ-ESPN. "אולי בחלון הבא, אולי בעונה הבאה. יש קבוצות עם נכסים גדולים שצריכות לשקול האם להשתמש בהם עכשיו עבור לילארד, או לחכות. ייתכן שכוכבי ענק צעירים יותר ייכנסו לשוק".

עמיתו של ווז'נראוסקי זאק לואו הוסיף ואמר: "הדברים האחרונים שיאניס אמר שינו את מצב הליגה. קבוצות בוודאי אמרו לעצמן - רגע, אולי יש לי סיכוי של 1, 2 או 5 אחוז להשיג אותו. הדברים הללו, ביחד עם כל מה שקורה בפילדלפיה, גרמו לקבוצות לחשוב מחדש".

שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו מול שחקן פילדלפיה סיקסרס ג'ואל אמביד. Mitchell Leff, GettyImages
כל הליגה צפויה לחזר אחריהם. יאניס ואמביד/GettyImages, Mitchell Leff

גולדן סטייט החליטה בסופו של דבר שלא להזמין את דווייט הווארד למחנה האימונים. לווריירס יש כעת שני מקומות פנויים בסגל והם אמורים להחתים שחקן פנים אחר עד פתיחת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully